  • 1. Data: 2006-05-12 04:39:22
    Temat: Re: zwrot poniesionych kosztów
    Od: p...@p...onet.pl

    Najmu lokalu wlasciciel nie moze wypowiedziec, jezeli najemca
    placi czynsz- ustawa o ochronie praw lokatorów. TYlko sadownie
    mozna to zrobic

  • 2. Data: 2006-05-12 04:54:03
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    p...@p...onet.pl napisał(a):
    > Najmu lokalu wlasciciel nie moze wypowiedziec, jezeli najemca
    > placi czynsz- ustawa o ochronie praw lokatorów. TYlko sadownie
    > mozna to zrobic

    albo dokładniej przeczytać ustawę

    KG

  • 3. Data: 2006-05-12 20:35:31
    Od: p...@p...onet.pl

    DO KG
    W swojej wypowiedzi pominalem przypadki, które jak wynika z opisu
    wynajmujacego nie maja tu zastosowania. Moje stwierdzenie bylo
    uzyte do konkretnego przypadku dlatego nie potrzebowalem brac pod
    uwage wszystkich paragrafów art. 11 rzeczonej ustawy, stad tez
    wyrazilem sie prawniczo niescisle.
    Trudno np. sadzic, ze wlascicielka zamierza zamieszkac w któyms
    z lokali jezeli wymówila wszystkim lokatorom kamienicy. Uzasadnienie
    potrzeb remontu tez jest malo prawdopodobne.

  • 4. Data: 2006-05-12 22:24:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    p...@p...onet.pl napisał(a):
    > Trudno np. sadzic, ze wlascicielka zamierza zamieszkac w któyms
    > z lokali jezeli wymówila wszystkim lokatorom kamienicy. Uzasadnienie
    > potrzeb remontu tez jest malo prawdopodobne.

    może ma dużą rodzinę :)

    KG