  • 11. Data: 2006-01-20 16:56:23
    Temat: Re: PRACE MAGISTERSKIE -pisanie na zamowienie
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > Nie wiem jakby sie to skończyło, gdyby przyszedł do ciebie gościu i
    > powiedział, muszę zarąbać teściową, siekiera musi być ostra i potem tą
    > siekierą teściową zarąbał.

    Ostrze mu siekiere. A po naostrzeniu zglaszam na
    Policji, ze byl tu taki i nie wiem, czy zartowal, ale mowil cos, ze chce
    pocwiartowac tesciowa - a mowil to na tyle powaznie, ze sie przejalem...

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 12. Data: 2006-01-20 17:37:16
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    witek napisał(a):
    > Wyłudzenia tytułu magistra.

    A gdzie doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem?

    KG

  • 13. Data: 2006-01-20 18:00:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kam wrote:

    > A gdzie doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem?

    to ja cię zapytam gdzie jest niekorzystne rozporządzenie mieniem jak
    kupię sobie dyplom na bazarze.
    No chyba nie zaprzeczysz, że legalne to nie jest.

  • 14. Data: 2006-01-20 18:01:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hikikomori San wrote:

    > Ostrze mu siekiere. A po naostrzeniu zglaszam na
    > Policji, ze byl tu taki i nie wiem, czy zartowal, ale mowil cos, ze chce
    > pocwiartowac tesciowa - a mowil to na tyle powaznie, ze sie przejalem...

    Nie ma sprawy.
    Na takie rozwiązanie się zgadzam.
    Piszesz pracę magisterską dla gościa, po czym informujesz uczelnię, że
    taką pracę dla danego gościa napisałeś i przedstawiasz jej treść.

  • 15. Data: 2006-01-20 18:57:34
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > Nie ma sprawy.
    > Na takie rozwiązanie się zgadzam.
    > Piszesz pracę magisterską dla gościa, po czym informujesz uczelnię, że
    > taką pracę dla danego gościa napisałeś i przedstawiasz jej treść.

    :)

    Tylko jezcze ciezar sprawy jakby inny miedzy morderstwem i oszustwem.

  • 16. Data: 2006-01-20 19:17:13
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    witek napisał(a):
    > to ja cię zapytam gdzie jest niekorzystne rozporządzenie mieniem jak
    > kupię sobie dyplom na bazarze.
    > No chyba nie zaprzeczysz, że legalne to nie jest.

    nie przeczę, ale nie jest to oszustwo

    KG

  • 17. Data: 2006-01-20 19:18:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kam wrote:

    > nie przeczę, ale nie jest to oszustwo

    a zaszufladkuj to jak chcesz.
    W każdym razie jak ktoś jeszcze raz napisze, że kupi projekt lub pisze
    prace magisterskie to przyjdę do ciebie naostrzyć tą siekierę.