  • 1. Data: 2006-01-19 18:03:45
    Temat: POMÓŻCIEjak napisać pismo do sądu
    Od: "ania" <z...@o...pl>

    witam szanownych grupowiczów.
    sprawa przedstawia się tak: mój mąż prowadzi firmę, która dosyć słabo
    ostatnimi czasy prosperowała. Popadł w długi no i wierzyciele dobrali mu
    sie teraz do skóry, dochodzą zwrotu zadłużenia na drodze sądowej i tak
    dalej....
    sąd zasugerował właczenie mojej osoby do odpowiedzialności za zwrot tych
    długów(!), lecz ja, mając resztki zdrowego rozsądku zawarłam z mężem przed
    ślubem umowę w celu określenia rozdzielności majątkowej obowiązującej nas
    po ślubie.
    Sąd nakazał przedstawić tą właśnie intercyzę, oraz:
    _" wskazac majątek odrębny oraz przedmioty nabyte z majątku odrębnego".
    No i tutaj nie mam pewności co powinnam ująć jako ten majątek odrębny...
    pomóżcie...termin złożenia tego pisma mija jutro a ja dalej nie mam
    pomysłu....

    Ania