  • 1. Data: 2006-01-19 17:30:33
    Temat: orzeczenie Trybunału konstytucynego
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Może ktoś pomoże mi odnależć orzeczenie TK syg.akt k-16/93 z dnia 10-01-1993

  • 2. Data: 2006-01-19 17:58:34
    Temat: Re: orzeczenie Trybunału konstytucynego
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mgma" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Może ktoś pomoże mi odnależć orzeczenie TK syg.akt k-16/93 z dnia
    10-01-1993

    Czy nie chodzi Tobie czasem o Orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego z dnia
    10 stycznia 1995 r. nr K-16/93

    Grzegorz

  • 3. Data: 2006-01-19 18:25:51
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Grzech" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 10-01-1993
    > >

    > Czy nie chodzi Tobie czasem o Orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego z dnia

    Być może, że to to orzeczenie, a ja miałam trudności z poprawnym
    odczytaniem.

  • 4. Data: 2006-01-19 18:32:25
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

> [...]
    > 10-01-1993
    > >

    > Czy nie chodzi Tobie czasem o Orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego z dnia

    Dziękuję, już znalazłam.
    Pozdrawiam
    Maria