  • 21. Data: 2006-06-08 04:11:21
    Temat: Re: POZYCZKA PRYWATNA - niezwrocona w terminie. CO ROBIC?
    Od: stern <s...@0...pl>

    Lookasik napisał(a):

    > 720§2 jest dla celow dowodowych to primo

    czyli nie słuzy wywołaniu określonych skutków czynności prawnej, lecz
    zastrzega formę pisemną bez rygoru nieważności, prawda?

    > a nwet jezeli tak by nie bylo
    > to wchodzi w gre 74§2 - mamy uprawdopodobnienie na pismie

    nie przeczytałeś pierwszego posta.
    chyba, że uznasz złożony pozew za uprawdopodobnienie na piśmie.

    BP, NMSP

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 22. Data: 2006-06-08 18:52:00
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > czyli nie słuzy wywołaniu określonych skutków czynności prawnej, lecz
    > zastrzega formę pisemną bez rygoru nieważności, prawda?

    nie wiem co ja chcialem napisac poprzednim postem... chyba mi sie cos
    popierd... :):):):)... za choinke nie moge sobie przypomniec

    > nie przeczytałeś pierwszego posta.
    > chyba, że uznasz złożony pozew za uprawdopodobnienie na piśmie.

    z tego co wyczytalem w pierwszym poscie to klient napisal jakies
    zobowiazanie. to moze byc uznane za uprawdopodobnienie....

  • 23. Data: 2006-06-08 19:30:54
    Od: stern <s...@0...pl>

    Lookasik napisał(a):

    > z tego co wyczytalem w pierwszym poscie to klient napisal jakies
    > zobowiazanie. to moze byc uznane za uprawdopodobnienie....

    faktycznie, pisał o zobowiązaniu do zwrotu w ciągu tygodnia.

    Toż to nawet o nakazowe możnaby się pokusić :)

    pozdrawiam wieczornie

    marcin

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 24. Data: 2006-06-10 19:42:03
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    kam napisał(a):

    > coś się zmieniło? bo ostatnio się nie opłacało
    >
    > KG
    nic sie nie oplaca, ewentualnie zaliczke na wydatki

  • 25. Data: 2006-06-10 23:47:25
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    W wypadku skierowania takiej sprawy do sądu - sąd powinien z urzędu zawiadomić
    urząd skarbowy o popełnieniu przestępstwa skarbowego z art. 54 kks.