  • 11. Data: 2003-04-21 08:41:11
    Temat: Re: Odszkodowanie
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

    > Czyli taki dowód wystarczy do aresztowania kogoś? To znaczy się, że jeśli
    > kogoś nie lubię, to znajduję kolegę, który też tego kogoś nie lubi, idziemy
    > na policję, zgłaszamy, że on nas szantarzował i gość idzie siedzieć?

    Musze Ci "pocieszyc"
    Ten ktos nie musi nawet znajdowac kolegi.
    Znam sprawe w ktorej sad I instancji wydal wyrok
    skazujacy na tylko podstawie zeznan pokrzywdzonego.
    Fakt ze nie potrafil on przed sadem powtorzyc swoich
    zeznan w niczym nie przeszkodzil. Powolano sie na
    odpowiedni paragraf kpk i po odczytaniu mu jego
    wczesniejszych zeznan oraz potwierdzeniu ich przez niego
    uznano jej za wystarczajacy dowod pomimo ze byly
    sprzeczne z wyjasnieniami oskarzonego i zeznaniami
    innego swiadka. Na szczescie istnieje cos takiego jak
    apelacja.

    > Czyli nie znam dnia ani godziny kiedy ktoś, kto mnie nie lubi, tak zrobi?

    Jesli jeszcze ma znajomych w branzy (policja, prokuratura lub sad)
    i jest nieco obeznany w postepowaniu karnym to faktycznie nie mozna
    spac spokojnie.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 12. Data: 2003-04-22 21:21:40
    Temat: Re: POMOCY !!! POMÓŻCIE
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > PYTAM SIĘ KTO TYM LUDZIOM Z PROKURATURY TAK NIEKOMPETENTNYM

    Niekompetencja może być indukowana. Takimi śmiesznymi papierkami...

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.

  • 13. Data: 2003-04-23 08:23:17
    Od: "CEzar" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marr23" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "piort" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > musiał
    >
    > Dziękuję za wypowiedź.
    >
    > Rowery zostały skradzione właśnie przez tych panów którzy wykonywali
    remont.
    > Podali się za firmę której faktycznie wogóle nie mieli.
    Proponuje doniesienie do Urzędu Skarbowego - nieraz pomaga

    Byli zwykłymi

    Współczuję bardzo.
    CEzar

  • 14. Data: 2003-04-23 10:24:13
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "piort" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Analizując sprawę zaczynam mieć
    > coraz więcej wątpliwości. Czy jest świadek kradzieży tych rowerów przez
    > tamtych facetów? Czy też rowery zostały skradzione podczas remontu i
    > właściciel obciąża robotników za niedopilnowanie? A może robotnicy zabrali
    > rowery jako zabezpieczenie zapłaty, wobec jakichś nieporozumień w tej
    > materii? Czy rozmowa ze złodziejami nie zawierała gróźb pobicia? Zbyt mało
    > wiem, aby się o tej sprawie wypowiedzieć,

    Ano właśnie - mądrego aż miło posłuchać. Nie wiem kto ma rację ale nie
    zawsze ten kto najgłośniej krzyczy.

    A.

  • 15. Data: 2003-04-24 22:53:57
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Pracownia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > rejonowej
    > dwie ....
    >
    > Mieszkam w Bogatyni niedaleko Zgorzelca i jest mi znana ta sprawa!!!!!!
    > Znam Państwa z widzenia i wiem co przeżywacie w związku z Tą sytuacją.
    Jest
    > mi naprawdę przykro. Moja córka uczęszcza z Państwa dzieckiem do szkoły...
    >
    > Pana siostra jest naprawdę dzielną kobietą, podziwiam ją a zarazem żałuję
    że
    > taka gehhenna spotkała ją. Szanujemy Państwa i wiemy że prokuratura a
    raczej
    > hitlerowcy którzy prowadzą tą sprawę będą za to kiedyś odpowiadać.
    >
    > PYTAM SIĘ KTO TYM LUDZIOM Z PROKURATURY TAK NIEKOMPETENTNYM DAŁ TAKĄ
    WŁADZĘ
    > ABY SKAZYWAĆ NA TAKIE CIERPIENIE ZWYKŁYCH OBYWATELI A PRZEDEWSZYSTKIM ICH
    > RODZINY !!!!!!!!
    >
    > To bulwersujące, modle się żeby to wszystko Państwo przeżyli i żeby te
    > święta chociaż troszkę przypominały swięta.
    >
    > Pozdrawiam
    > Monika

    Czy było zażalenie na zatrzymanie ?
    Czy pisaliście o uchylenie tymczasowego aresztu ?
    Ciężko coś więcej pisać na ten temat nie znając materiałów.
    Najlepszym wyjściem w tym przypadku jest znalezienie sprytnego adwokata, jak
    będzie cwany i doświadczony, to potrafi zrobić wiele z niczego!

    pozdrawiam