    From: "Alek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLICJA A PRAWO
    Date: Fri, 14 Mar 2003 21:14:45 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@n1-137.elartnet.pl

    news:b4so86$tc$1@topaz.icpnet.pl...

    Leszku, przeczytaj jeszcze raz maila zaczynającego wątek.

    > Użytkownik "POLI" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Radar ma większy zasięg.

    I radar widzi to co jest za zakrętem? Ach, ta nasza polska technologia mnie
    zadziwia ;D

    > W momencie gdy Ty go ujrzałeś pewnie już było po pomiarze.

    > To nie jest czas pomiaru ale czas jaki minął od dokonania pomiaru.

    No tak, przez 2:30 przejechał 100m i wysiadł... hmm POLI to chyba żółwik ;)
    Tylko za co ten mandat? ;P

    > Jaka bezczelność.Parsknięcie śmiechem w odpowiedzi na teksty które oni
    > słyszą cały dzień prawie od wszystkich zatrzymanych.

    Na służbie tak czy tak nie wypada.

    > Po pierwsze:mogłeś odmówić przyjęcia mandatu.Po drugie: nic nie napisałeś
    > tym jak szybko jechałeś.

    Napisał: "Pare dni temu popełnilem wykroczenie drogowe (przekroczenie
    szybkości z
    60Kmh na 87 Kmh ter.zabud.) "

    więc chyba jasne :)

    pozdrawiam