  • 1. Data: 2004-03-26 13:38:51
    Temat: PODZIAL MAJATKU
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    witam,

    1)gdzie mozna w warszawie znalezc dobrego prawnika od podzialu majatku?
    2) jak wygladaja honoraria przy tego typu sprawach?

  • 2. Data: 2004-03-26 13:45:01
    Temat: Re: PODZIAL MAJATKU
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Piotr wrote:

    > witam,
    >
    > 1)gdzie mozna w warszawie znalezc dobrego prawnika od podzialu majatku?
    > 2) jak wygladaja honoraria przy tego typu sprawach?

    wyglada to tak, ze zwykle lepiej sie dogadac bez adwokata.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-03-26 14:13:41
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    > wyglada to tak, ze zwykle lepiej sie dogadac bez adwokata.
    >
    > Boguslaw

    dzieki za odpowiedz nie chcialbym byc niegrzeczny ale wydaje mi sie, ze jest
    troche nie na temat. moje dwa
    pytania sa konkretne, i oczekuje takichze samych odpowiedzi.
    zyje na tym swiecie juz troche i mam pewne doswiadczenia. nie oczekuje porad
    co jest lepsze.
    piotr

  • 4. Data: 2004-03-26 15:55:46
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Piotr" <p...@p...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c41dne$a35$1@nemesis.news.tpi.pl
    > [.........................]
    > dzieki za odpowiedz nie chcialbym byc niegrzeczny ale wydaje mi sie, ze
    > jest troche nie na temat.

    Jesteś nie tylko niegrzeczny, ale i butny.

    > moje dwa pytania sa konkretne, i oczekuje takichze samych odpowiedzi.

    Heh, oczekiwać możesz, ale od tego prawnika którego
    za jakąś tam kasę najmiesz.

    > zyje na tym swiecie juz troche i mam pewne doswiadczenia. nie oczekuje
    > porad co jest lepsze.

    No to trochę więcej pokory. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 5. Data: 2004-03-27 10:57:23
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Piotr wrote:

    > dzieki za odpowiedz nie chcialbym byc niegrzeczny ale wydaje mi sie, ze
    > jest troche nie na temat. moje dwa
    > pytania sa konkretne, i oczekuje takichze samych odpowiedzi.

    W jednym Panu przyznam chetnie racje.
    WYDAJE SIE PANU.

    > zyje na tym swiecie juz troche i mam pewne doswiadczenia. nie oczekuje
    > porad co jest lepsze.

    No to powidzenia...

    Boguslaw