  • 1. Data: 2002-03-26 11:48:28
    Temat: PODRECZNIK DO PRAWA SPADKOWEGO KUPIE
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    info: t...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-03-26 12:21:41
    Temat: Re: PODRECZNIK DO PRAWA SPADKOWEGO KUPIE
    Od: "Tomek Wilczak" <v...@y...co.uk>

    [ciach]
    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a7pneq$ko5$1@news.tpi.pl...
    > info: t...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-03-26 16:06:55
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 26 Mar 2002, Tomasz wrote:

    http://www.allegro.pl/showitem.php?item=5205028

    > info: t...@p...onet.pl

    Ustaw FUT.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 4. Data: 2002-03-26 19:00:42
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > http://www.allegro.pl/showitem.php?item=5205028

    Szukalem na allegro ale jest tylko jakis stary.

    > Ustaw FUT.

    A co to takiego?

    pozdrawiam
    T.

  • 5. Data: 2002-03-26 19:15:19
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    > Szukalem na allegro ale jest tylko jakis stary.

    Wbrew pozorom zmiany w prawie spadkowym od 1997 były niewielkie (separacja
    i zniesienie szczególnych zasad dziedziczenia gosp. rolnych wyrokiem TK).

    > A co to takiego?

    Follow-up To

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 6. Data: 2002-03-26 21:35:29
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > Wbrew pozorom zmiany w prawie spadkowym od 1997 były niewielkie (separacja
    > i zniesienie szczególnych zasad dziedziczenia gosp. rolnych wyrokiem TK).

    Z 1997 to jeszcze ok, ja przedtem znalazłem jakiś z lat 70-tych, a tego nie
    widziałem, nie wiem czemu. Dzieki.

    pozdrawiam
    T.