    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Date: Thu, 03 Apr 2014 23:58:01 +0200

    Jaka kwota wg systemu PKO BP jest kwotą "dużą" wymagającą
    interwencji w postaci "telefonicznej autoryzacji" ?

    Wysyłałem przelew wewnętrzny ca 28 000 PLN, i nie przechodził
    online, a czekał na "autoryzację" CC dzwoniącego czy ja to ja i
    czy chciałem taki przelew pchnąć.

    Jako, że PKO BP ma w zwyczaju dzwonić w formie:

    - Dzień dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z Rafałem
    Gilem ?
    - Nic mi Pana nazwisko nie mówi, więc nie odpowiem. Może
    przybliży Pan skąd dzwoni ?
    - Dzwonię z Banku ...
    - Rozumiem, ale z jakiego - wie Pan, parę banków w Polsce jest i
    z paru korzystam. Wśród nich są takie co męczą mnie
    marketingiem, więc zanim powiem czy ma Pan do czynienia z osobą
    z którą chce Pan rozmaiać, to prosze o info z jakiego banku pan
    dzwoni.
    - Niestety, mogę udzielić takiej informacji dopiero po
    autoryzacji, ze względów bezpieczeństwa...
    - A ja ze względów bezpieczeństwa nie zamierzam osobie, która
    nie znam podawać żadnych danych ...
    - No ale ja dzwonię z numeru banku, więc powinien Pan mi zaufać ...

    I tak w koło macieju. Z jednym durniem wdałem się w duskusję o
    możliwościach CALLER FUCKER ID (można dzwonić i wyświetlać
    dowolny nr tel) ...

    Ale wracając - jaka kwota jest kwotą graniczną w PKO BP dla tych
    debilnyxh potwierdzeń ? Podzieliłem przelew na 10/10/8 i poszło,
    ale chciałbym wiedzieć jaka jest maksymalna kwota.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90