  • Data: 2014-04-04 00:50:34
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lhklk9$jfm$1@node1.news.atman.pl...

    Nie chciałeś czasem wysłać tego na pl.biznes.banki? :)

    > Ale wracając - jaka kwota jest kwotą graniczną w PKO BP dla tych debilnyxh
    > potwierdzeń ? Podzieliłem przelew na 10/10/8 i poszło, ale chciałbym
    > wiedzieć jaka jest maksymalna kwota.

    Jak dla mnie, tą kwotą jest 19999 (w inteligo). Choć podejrzewam,
    że może to zależeć od "typowej" aktywności na danym koncie
    i ten kto przelewa często duże sumy może mieć wyższy próg.
    A kto np. przez pół roku nie robił żadnego przelewu, może musieć
    potwierdzić i przy <20k.