  • 1. Data: 2007-03-20 10:23:41
    Temat: nowy dowód osobisty
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Witam.
    Pytanie trochę OT, ale chyba proste.
    Widziałem, że nawet w nowych dowodach widnieje adres zameldowania ( ciekawe
    kiedy ktoś wreszcie puknie się w głowę ). No, ale pytanie :
    Czy jak Ktoś nie jest zameldowany, to po prostu będzię miał w tym miejscu pusto,
    czy będzie miał np. adres zamieszkania ?

    A co jak Ktoś nie ma nawet stałego adresu zamieszkania ?

  • 2. Data: 2007-03-20 16:57:40
    Temat: Re: nowy dowód osobisty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Będzie tam pusto. Będzie pusto, jeśli będziesz miał tylko czasowe zameldowanie.

  • 3. Data: 2007-03-20 18:12:52
    Od: "wtym w...@w...op" <n...@o...pl>

    Tak,będzie pusto.Do czasu stałego zameldowania nic nie wpisują.I nie
    przeszkadza to w załatwianiu spraw np.w banku(założenie konta) ,kupienie
    np.telewizora na raty,w zatrudnieniu.Nie tak dawno były z tym
    problemy.Przekonałem sie osobiście że jest inaczej ,czyli chyba prawidłowo.

    Pawel