  • 1. Data: 2007-03-20 08:18:43
    Temat: jak zostac posrednikiem handlu nieruchomosciami?
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    hej!
    w mojej okolicy jest duzo dzialek rolniczych i budowlanych w ktorych
    sprzedazy chcialbym posredniczyc,
    jak to zrobic? (rejon: okolice Krakowa)
    czy moge spisac jakas umowe z wlascicielem dzialki?
    obecnie prowadze DG zwiazana z calkiem inna branza, czy wystarczy dopisac
    nieruchomosci do PKD?

    co radzicicie?
    z gory dzieki za pomoc w tej sprawie:)

    pozdrawiam serdecznie
    Wasyl

  • 2. Data: 2007-03-20 08:49:56
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2007 09:18:43 +0100, Wasyl napisał(a):

> [...]
    > czy moge spisac jakas umowe z wlascicielem dzialki?
    > obecnie prowadze DG zwiazana z calkiem inna branza, czy wystarczy dopisac

    Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 Dz.U. z 1997r.
    Nr 115, poz. 741
    Czytaj tak od art 179 do 183