  • 1. Data: 2007-03-20 08:14:38
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "Set" <d...@o...pl>

    Witam, mam pytanie, czy jest sposob ,aby obejsc przepis wypowiedzenia 3
    miesiecznego jezeli pracuje u jednego pracodacy ponad 10 lat ?
    Szef ( w zasadzie zlosliwie) nie chce pojsc na porozumienie, bo wie, ze
    zalezy mi na czasie . Prosze o wsparcie paragrafami czy mozna jakos skrocic
    czas wypowiedzenia ( urlop bezplatny czy cos).

  • 2. Data: 2007-03-20 08:23:46
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: KrzysiekPP <jimi@_NOSPAM_ceti.pl>

    > Szef ( w zasadzie zlosliwie) nie chce pojsc na porozumienie, bo wie, ze
    > zalezy mi na czasie . Prosze o wsparcie paragrafami czy mozna jakos skrocic

    Musisz doprowadzic do tego zeby wyrzucił cie dyscyplinarnie :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-03-20 08:30:59
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Set" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zalezy mi na czasie . Prosze o wsparcie paragrafami czy mozna jakos
    > skrocic czas wypowiedzenia ( urlop bezplatny czy cos).

    Jak się uprze to nie ma bata. Nie wie pewnie, że z niewolnika nie ma
    pracownika.

    --
    Paweł