  • 1. Data: 2008-03-31 13:11:15
    Temat: PIT - Czy odsetki od kredytu mozna odliczac?
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Zakupilem w 2005 roku mieszkanie na rynku wtornym. Niedawno o uszy obilo mi
    sie, iz ponoc mozna odliczac odsetki od zaciagnietego kredytu. Czy sa jakies
    szczegolne kryteria takiego odpisu?

    Dziekuje za rade.

    Tomek

  • 2. Data: 2008-03-31 13:50:56
    Temat: Re: PIT - Czy odsetki od kredytu mozna odliczac?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zakupilem w 2005 roku mieszkanie na rynku wtornym. Niedawno o uszy obilo mi
    > sie, iz ponoc mozna odliczac odsetki od zaciagnietego kredytu. Czy sa jakies
    > szczegolne kryteria takiego odpisu?

    sa wstarczy odwiedzic takie strony jak np pit.pl
    jednak mmozesz sie nie fatygowac, ciebie to nie dotyczy, chodzi tylko o
    mieszkania/domy z runku pierwotnego lub budowane przez siebie