  • 1. Data: 2008-03-31 10:26:20
    Temat: prawo autorskie - kiedy można naruszyć ?
    Od: anonimous16 <p...@g...com>

    Witam :)
    Pytanie jak w temacie - kiedy mozna naruszyć prawo autorskie ?
    Pomóżcie proszę :(
    pozdrawiam
    Górnik :]

  • 2. Data: 2008-03-31 10:27:44
    Temat: Re: prawo autorskie - kiedy można naruszyć ?
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Pytanie jak w temacie - kiedy mozna naruszyć prawo autorskie ?
    Pomóżcie proszę :(
    -----------
    Chyba jakie działania nie naruszają praw autorskich?
    SJS

  • 3. Data: 2008-03-31 10:31:12
    Od: anonimous16 <p...@g...com>

    Jeden z wykładowców ( a jest to spec nad specami) wymaga od nas
    (przyszłych góników) aby odpowiedzieć na dokładnie takie pytanie -
    jeśli się nie da w takim razie proszę mi odpowiedzieć jakie działania
    nie naruszają prawa autorskiego.
    pozdrawiam
    Piotrek

  • 4. Data: 2008-03-31 14:37:04
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "anonimous16" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam :)
    Pytanie jak w temacie - kiedy mozna naruszyć prawo autorskie ?
    -------------------------------

    To oczywiste. W celu ratowania ludzkiego życia, zdrowia i mienia. Ale o
    przykłady nie pytaj, bo mi nie przychodzą do głowy.

    Pozdrawiam Przemek

  • 5. Data: 2008-03-31 18:17:39
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anonimous16" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam :)
    Pytanie jak w temacie - kiedy mozna naruszyć prawo autorskie ?

    Zawsze możesz naruszać. Tylko ci nie wolno
    :-(

    Pozdr
    smiechu

  • 6. Data: 2008-03-31 18:50:43
    Od: anonimous16 <p...@g...com>

    Do Przemka - nie o to chodzi temu facetowi :|

    Dzisiaj jak próbowałem to zaliczyć facet podpowiedział że mówi o tym :
    artykuł 24 z prawo własności przemysłowej jakiś myk przy rejestracji
    patentu:
    (patent nowy nadający sie do rejestracji do użytku przemysłowego). Po
    czym zaprosił w czwartek :|

    Generalnie chodzi o to aby wyjaśnił właśnie na czym polega myk - jak
    można to prawo patentowe obejść bo podobno można :|
    pozdrawiam
    Górnik

  • 7. Data: 2008-04-01 12:54:35
    Od: "Mr Bean" <z...@w...pl>

    zależy od licencji

    Creative Commons umozliwia powielanie i kopiowanie ile sie da

  • 8. Data: 2008-04-01 17:52:12
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    anonimous16 pisze:
> [...]
    >
    > Generalnie chodzi o to aby wyjaśnił właśnie na czym polega myk - jak
    > można to prawo patentowe obejść bo podobno można :|

    No to się zdecyduj, o co pytasz - o prawo autorskie, czy o pwp :)

    Natomiast o co chodzi Twojemu wykładowcy, to ja nie rozumiem :(

    Spróbuj może napisać coś więcej, jaki to przedmiot, co omawiacie, w
    jakim kontekście padło to pytanie?

  • 9. Data: 2008-04-01 22:54:50
    Od: anonimous16 <p...@g...com>

    On 1 Kwi, 19:52, Roman Rumpel <r...@g...pl> wrote:

    > Spróbuj może napisać coś więcej, jaki to przedmiot, co omawiacie, w
    > jakim kontekście padło to pytanie?

    Faktycznie może źle zacząłem ;]
    Więc chodzi o prawo patentowe.
    Pytanie :na czym polega haczyk, myk prawny umożliwiający
    wzięcie od tak sobie "po chamsku" cudzego patentu i z niego
    korzystanie do woli?
    I nie chodzi tutaj bynajmniej o jakieś zezwolenie prawne zapisane w
    "Prawie własności Przemysłowej"
    Gdyż jest taki haczyk (tak twierdzi pan prof. z którym mieliśmy
    przedmiot " Prawo Autorskie" ).
    I teraz podpowiedzią profesora było to co napisałem wyżej :

> [...]

    help ! :)

  • 10. Data: 2008-04-02 07:37:23
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Na marginesie:
    Straszny prostak ten Twój profesor. Zupełnie bez kręgosłupa moralnego. Rozumiem,
    że można na wykładzie napomknąć o możliwości złamania prawa patentowego w taki
    czy inny sposób, ale nie rozumiem jak można o to upierdliwie pytać na egzaminie
    i w dodatku z tego powodu oblewać jednego delikwenta po drugim.

    A miałem nadzieję, że na studiach prawniczych kształci się na ludzi mądrych a
    nie na cwaniaczków.

    --
    Lukasz