  • 1. Data: 2008-03-31 13:28:28
    Temat: Zawieszenie kary
    Od: "kris" <a...@g...pl>

    Witam.
    Mam pytanie odnosnie zawieszenie wykonania kary.
    Czy osoba, ktora dostala kare bezwgledna 2 lat pozbawienia wolnosci, ma
    szanse na jej tymczasowe lub calkowite zawieszenie, jesli ma ona wraz z zona
    do splacenia 2 kredyty, i pojscie meze do ZK znaczaca pogorszyloby sytuacje
    finansowa. Zona oczywiscie nie bedzie w stanie splacic kredytow.
    Drugie pytanko to:
    jak szybko mozna sie spodziewac sprawy w sadzie od zakonczenia sledztwa
    przez prokuratura ? Jezeli prokurator zakonczyl sprawe powiedzmy 1 kwietnia
    2008 roku, kiedy sprawa moze byc na wokandzie ? Czy osoba podejzana musi
    jechac podpisac jakies dokumenty zwiazane z zakonczniem sledztwa ?
    Postepowanie przygotowawcze toczylo sie w PO w Katowicach a sprawa bedzie w
    Sadzie Okregowym w Bielsku.
    Z gory dziekuje za ew odpowiedz.
    pzdr
    Krystian.

  • 2. Data: 2008-04-01 06:14:49
    Temat: Re: Zawieszenie kary
    Od: "Kaiser Souza" <k...@W...gazeta.pl>

    > Mam pytanie odnosnie zawieszenie wykonania kary.
    > Czy osoba, ktora dostala kare bezwgledna 2 lat pozbawienia wolnosci,

    mozna sie starać o odroczenie wykonania kary (w sadzie I instancji) jesli jej
    wykonanie pociagneloby zbyt ciezkie skutki....Przy dwóchj latach jest szansa
    (jesli odroczenia trawały co najmniej rok) na zawieszenie (jeśli są podstawy
    z k.k. - generalnie - skazany jest grzeczny :)

> [...]
    > jechac podpisac jakies dokumenty zwiazane z zakonczniem sledztwa ?
    > Postepowanie przygotowawcze toczylo sie w PO w Katowicach a sprawa bedzie w

    Od zakończenia śledztwa to od razu :). Jeśli nie zrezygnował podejrzany z
    prawa końcowego zaznajomienia się z materiałami postępowania
    przygotowawczego, to powinien zostać wezwany w tym celu do prokuratury i
    zaraz potem, akta wraz z aktem oskarżenia wysyłane są do Sądu... jeślui Sąd
    nie stwierdzi uchybień, podejrzany dostaje akt oskarżenia (staje się dzięki
    temu oskarżonym)i czeka na info z sądu o rozprawie/posiedzeniu...

    pzdr
    mk