  • 11. Data: 2003-12-07 13:01:29
    Temat: Re: PILNE-zostałem oszukany
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    J.F. napisał/a:
    >Inna sprawa ze z opisu wynika jakoby "widzialy galy co braly" :-)
    Nie całkiem - nie wiem, czy monitor był włączany, a bez tego raczej
    trudno stwierdzić wypalenie luminoforu.:-)))

  • 12. Data: 2003-12-07 15:20:42
    Od: "Chmielu" <j...@N...info>

    > Wiesz łatwo Ci mówić spokojnie. 900 zł piechotą nie chodzi. Odkładałem z
    > żoną parę miesięcy.
    > Przy dwóch szkrabach i niskich pensjach to i tak sukces.

    Mam nadzieję, że to pytanie nie zostanie uznane za "nie na miejscu", ale
    powiedz, czemu akurat zdecydowałeś się na zakupy na giełdzie a nie w
    "normalnym" sklepie...?
    Sam jestem włascielem firmy komputerowej i wierz mi, na giełdzie większość
    firm stara się wystawić w tzw. "dobrych cenach" towar, który im się nie
    sprzedaje w codziennej sprzedaży w ciągu tygodnia.
    Ja nie twierdzę, że to reguła i zawsze tak jest, ale jest to bardzo często
    praktykowane.
    Osobiście nie lubię giełd elektronicznych i komputerowych i jeszcze nigdy na
    takowych nie byłem.
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 13. Data: 2003-12-07 15:26:19
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Sun, 7 Dec 2003 16:20:42 +0100
    "Chmielu" <j...@N...info> naskrobał(a):

    > Mam nadzieję, że to pytanie nie zostanie uznane za "nie na miejscu",
    > ale powiedz, czemu akurat zdecydowałeś się na zakupy na giełdzie a nie
    > w"normalnym" sklepie...?

    taniej?

    > Sam jestem włascielem firmy komputerowej i wierz mi, na giełdzie
    > większość firm stara się wystawić w tzw. "dobrych cenach" towar, który
    > im się nie sprzedaje w codziennej sprzedaży w ciągu tygodnia.

    akurat co do monitora to byc moze w tym przypadku byla to prawda,
    ale twoje twierdzenie w temacie.. no na przyklad plyt glownych,
    procesorow, dyskow twardych.. co najmniej dziwne :-)

    > Osobiście nie lubię giełd elektronicznych i komputerowych i jeszcze
    > nigdy na takowych nie byłem.

    moze warto zobaczyc aby wiedziec co sie krytykuje?

    Sierp, bynajmniej nie pracownik gieldy ;)

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 14. Data: 2003-12-07 15:38:16
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > akurat co do monitora to byc moze w tym przypadku byla to prawda,
    > ale twoje twierdzenie w temacie.. no na przyklad plyt glownych,
    > procesorow, dyskow twardych.. co najmniej dziwne :-)

    Krótko:
    Płyty główne - wymiana niektórych elementów elektronicznych _prawie_ nie do
    odróżnienia od oryginału (fabryki)
    Dyski twarde - często praktykowane wymiany elektroniki sterujacej z
    wewnętrznej strony płyty - nie do stwierdzenia bez demontarzu eletroniki
    dyskuc
    Praocesory - racja, tu nie mogę nic zarzucić...

    > moze warto zobaczyc aby wiedziec co sie krytykuje?

    O przepraszam...
    Z mojej strony to nie była krytyka, tylko wolna reflekcja...
    Mam przyjemność dość cząsto odwiedzać stronę Warszawskiej Giełdy
    Komputerowej - taki "wywiad gospodarczy" dla poznania rynku...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 15. Data: 2003-12-07 15:57:20
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Sun, 7 Dec 2003 16:38:16 +0100
    "Chmielu" <j...@A...pccom.info> naskrobał(a):

> [...]
    > wewnętrznej strony płyty - nie do stwierdzenia bez demontarzu
    > eletroniki dyskuc
    > Praocesory - racja, tu nie mogę nic zarzucić...

    no szkoda ze nie powiedziales ze w prockach wymieniaja tranzystory ;-)

    tam tyle tego schodzi ze nawet jakby chcieli sprzedawac to co
    jest z naprawy itp to by nie dali rady tyle naprawionego sprzetu znalezc.

    Ogolnie to o czym piszesz pewnie wystepuje, jednak nie jest to jak mozna
    po Twojej wypowiedzi wnioskowac wiekszosc, a raczej margines.

    > Z mojej strony to nie była krytyka, tylko wolna reflekcja...
    > Mam przyjemność dość cząsto odwiedzać stronę Warszawskiej Giełdy
    > Komputerowej - taki "wywiad gospodarczy" dla poznania rynku...

    co do strony to ja sie nie wypowiem bo tam nie ma co komentowac ;-)

    Sierp

  • 16. Data: 2003-12-07 16:00:56
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > no szkoda ze nie powiedziales ze w prockach wymieniaja tranzystory ;-)

    Staram się wyważać swoje wypowiedzi i nie opowiadać bzdur...

    > Ogolnie to o czym piszesz pewnie wystepuje, jednak nie jest to jak mozna
    > po Twojej wypowiedzi wnioskowac wiekszosc, a raczej margines.

    W takiej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak dla świętego spokoju
    przyznać Ci rację i zaproponować EOT.
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 17. Data: 2003-12-07 16:07:59
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał
    w wiadomości news:bqvirm$37i$1@inews.gazeta.pl

    > [......................]
    > W takiej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak dla świętego spokoju
    > przyznać Ci rację i zaproponować EOT.

    Ech!, może niepotrzebnie tak szybko uległeś?.
    On tu tylko jest "przejazdem". Wpadł na chwilkę
    z innej grupy - alt.pl.kolo.rozancowe i zniknie jak
    meteor. Przeczytaj wątek który otworzył -
    alosc

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "...kiedy przyjdą do Ciebie nocą i kolbami w drzwi załomocą."

  • 18. Data: 2003-12-07 16:10:28
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

> [...]
    > On tu tylko jest "przejazdem". Wpadł na chwilkę
    > z innej grupy - alt.pl.kolo.rozancowe i zniknie jak
    > meteor. Przeczytaj wątek który otworzył -

    Na tej grupie też ten post widziałem, ale nie sprawdziłem, kto go
    zainicjował...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 19. Data: 2003-12-07 20:56:25
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Sun, 7 Dec 2003 17:07:59 +0100
    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> naskrobał(a):

    > Ech!, może niepotrzebnie tak szybko uległeś?.

    akurat o gieldzie wiem wiecej niz moj rozmowca, bo
    1) znam ludzi ktorzy na gieldzie handluja
    2) od wielu lat (hmm... 8?) jestem stalym bywalcem gieldy
    (jako kupujacy) a nie tylko "slyszalem" o gieldzie komputerowej i ze tam
    tylko przekrety robia, wiec w przeciwienstwie do Chmiela
    wiem o czym pisze

    > On tu tylko jest "przejazdem". Wpadł na chwilkę
    > z innej grupy - alt.pl.kolo.rozancowe i zniknie jak
    > meteor. Przeczytaj wątek który otworzył -
    alosc

    a szkoda ze nie potrafisz czytac ze zrozumienie, wielka szkoda

    jak ja ci pisze ze wisi mi to co ktos nawypisywal, to ty jak
    to dziecko swoje i nie rozumiesz zupelnie po co sie pytam...
    ale dobrze, popodniecaj sie troche ze dorwales jakiegos
    fanatycznego katolika (ktory nota bene nie pamieta kiedy ostatni
    raz w kosciele byl...), moze ci ulzy

    Sierp

  • 20. Data: 2003-12-08 11:52:56
    Temat: OT Re: PILNE-zostałem oszukany