  • 1. Data: 2010-07-06 19:08:20
    Temat: Pośrednik przy wynajmie i wynajmujący nieskojarzony przez niego
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Witam!

    Jest sytuacja wynajmu mieszkania przy pomocy pośrednika. Chciałem
    zapytać, czy dozwolona jest klauzula o karze umownej w przypadku
    zawarcia umowy z osobą nieskojarzoną przez tego pośrednika. Jeśli nie -
    to gdzie można znaleźć podstawę prawną do takiego zakazu?

    Pozdrawiam, argothiel

  • 2. Data: 2010-07-07 12:01:20
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    W dniu 06.07.2010 21:08, argothiel pisze:
> [...]
    > zawarcia umowy z osobą nieskojarzoną przez tego pośrednika. Jeśli nie -
    > to gdzie można znaleźć podstawę prawną do takiego zakazu?

    Jeśli to zastrzeżenie jest bezterminowe lub strasznie długie - to jest
    to na liście klauzul niedozwolonych. Jeśli jest terminowo w miarę ok -
    to jest jak najbardziej dozwolone.

    Adam Kłobukowski

  • 3. Data: 2010-07-09 19:16:15
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Adam Kłobukowski pisze:

    > Jeśli to zastrzeżenie jest bezterminowe lub strasznie długie - to jest
    > to na liście klauzul niedozwolonych. Jeśli jest terminowo w miarę ok -
    > to jest jak najbardziej dozwolone.

    Dziękuję za pomoc.

    > Adam Kłobukowski

    Pozdrawiam, argothiel