  • 11. Data: 2009-05-29 09:45:57
    Temat: Re: Otrzymałem wezwanie przedsądowe
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    Janusz pisze:

    > szukajcie po takich słowach kluczowych
    > i zazwyczaj w kopiach w google
    >
    > Karate dla początkujących i zaawansowanych wśród uprawiających

    Poszukałem, sprawdziłem kopie, i na 10 pierwszych trafień (duże
    księgarnie internetowe) wszędzie w kopiach jest ten sam, rzeczywiście
    dość "specyficzny" opis. Wnioskując z reszty opinii coś w nim musi być
    prawdziwego. Dlatego zapewne "mistrz" grozi Ci sądem - książka się nie
    sprzedaje a zarobić by się chciało.
    Moim zdaniem możesz to spokojnie zignorować, odpisując jak Ci większość
    przedpiśćców poradziła.

    --
    MZ

  • 12. Data: 2009-05-29 10:16:31
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janusz napisal:
    > Mianowicie w internecie można zauważyć że kilku ludzi go po prostu nie lubi
    > i umieszczają ośmieszające informacje.
    > Jedna pojawiła się w moim sklepie, ponieważ ktoś miał dojścia.
    > I autor teraz od sklepów chce odszkodowanie. Bezsensu.

    A jaka jest mozliwosc, ze to sam autor generuje te komentarze, aby
    w obliczu, dajmy na to, slabej sprzedazy, odbic sobie na odszkodowaniach?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 13. Data: 2009-05-29 10:24:23
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    MZ napisal:
> [...]
    > księgarnie internetowe) wszędzie w kopiach jest ten sam, rzeczywiście
    > dość "specyficzny" opis. Wnioskując z reszty opinii coś w nim musi być

    Ten opis wystepuje na Merlinie jako recenzja z 02.01.2008 przy wersji
    ksiazki z roku 2003. Inne recenzje, wczesniejsze o kilka lat, tez sa miazdzace.

    > Dlatego zapewne "mistrz" grozi Ci sądem - książka się nie
    > sprzedaje a zarobić by się chciało.

    No i pewnie zadza zysku jest tu motorem napedowym.

    > Moim zdaniem możesz to spokojnie zignorować, odpisując jak Ci większość
    > przedpiśćców poradziła.

    Wlasnie. Olac goscia, a w przypadku dalszego nekania zagrozic
    powiadomieniem prokuratury.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2009-05-29 12:15:49
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Janusz" <J...@n...pl> napisał w wiadomości

    > szukajcie po takich słowach kluczowych
    > i zazwyczaj w kopiach w google
    >
    > Karate dla początkujących i zaawansowanych wśród uprawiających

    Jeżeli autor sam się przynaje do posiadania 10 dan, to już nic bardziej go
    nie ośmieszy :))

    Pozdrawiam Przemek

  • 15. Data: 2009-05-29 21:31:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek Lipski pisze:

    > Jeżeli autor sam się przynaje do posiadania 10 dan, to już nic bardziej go
    > nie ośmieszy :))

    Może chodziło o dania?