  • 1. Data: 2009-05-28 12:11:51
    Temat: choroba zawodowa-niezdolnosc
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    Czy osoba, która ma stwierdzona chorobe zawodowa jest calkowicie zdolna do pracy? W
    mojej ocenie jest czesciowo niezdolna do pracy poniewaz nie moze podjac kazdej
    pracy ze wzgledu wlasnie na chorobe, która u takiej osoby stwierdzono.

  • 2. Data: 2009-05-28 12:25:05
    Temat: Re: choroba zawodowa-niezdolnosc
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 28 May 2009 14:11:51 +0200, Michal napisał(a):

> [...]
    > do pracy? W mojej ocenie jest czesciowo niezdolna do pracy poniewaz nie
    > moze podjac kazdej pracy ze wzgledu wlasnie na chorobe, która u takiej

    OT, ale czy prowadzisz jakiś serwis z poradami prawnymi i na niektóre
    odpowiedzi szukasz tu odpowiedzi?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-05-28 12:40:05
    Temat: Re: choroba zawodowa-niezdolnosc [ot]
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Olgierd pisze:

    > OT, ale czy prowadzisz jakiś serwis z poradami prawnymi i na niektóre
    > odpowiedzi szukasz tu odpowiedzi?

    moze tylko szuka odpowiedzi do egzaminu na studiach? ;)

  • 4. Data: 2009-05-28 12:41:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kazdej
    > pracy ze wzgledu wlasnie na chorobe, która u takiej osoby stwierdzono.

    a czy ja bedac calkowicie zdrowym, jestes calkowicie zdolny do pracy, czy
    moze czesciowo niezdolny do pracy, poniewaz nie mozesz podjac kazdej pracy
    ze wzgledu na rozne wzgledy? ;)

  • 5. Data: 2009-05-28 14:12:16
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    Witam Panie Olgierdzie. Jestem studentem nie prowadze zadnego serwisu z
    poradami. Jestesmy z kolezanka na drugim roku i mamy sporo kazusow w kole
    naukowym a poza tym dzialamy w bezplatnych poradach na uniwersytecie i staramy
    sie jakos pomagac ludziom przy okazji sie uczac. Juz z tego co widze wiem ze na
    studiach nas duzo nie naucza jak sami sie do tego nie wezmiemy na powaznie
    dlatego czasami tu wpadamy i prosimy chociaz o malutka pomoc. Pozdrawiam Pana
    serdecznie

  • 6. Data: 2009-05-28 14:14:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 28 May 2009 16:12:16 +0200, Michal napisał(a):

    > Juz z tego co
    > widze wiem ze na studiach nas duzo nie naucza jak sami sie do tego nie
    > wezmiemy na powaznie

    LOL dobre :-)