  • 1. Data: 2009-05-28 12:14:10
    Temat: Allegro
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    czy umowa zakupu wiąże strony, czy wystawiający w Allegro do licytacji
    ruchomość ma obowiązek ją wydać po jej zakończeniu

  • 2. Data: 2009-05-28 12:37:32
    Temat: Re: Allegro
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 28 Maj, 14:14, "Michal" <m...@g...pl> wrote:
    > czy umowa zakupu wiąże strony, czy wystawiający w Allegro do licytacji
    > ruchomość ma obowiązek ją wydać po jej zakończeniu
    >
    > --

    Tak tak.

  • 3. Data: 2009-05-28 12:39:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czy umowa zakupu wiąże strony, czy wystawiający w Allegro do licytacji
    > ruchomość ma obowiązek ją wydać po jej zakończeniu

    to zalezy co bylo i do czego zmierzasz?

  • 4. Data: 2009-05-28 12:56:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.05.2009 Michal <m...@g...pl> napisał/a:
    > czy umowa zakupu wiąże strony, czy wystawiający w Allegro do licytacji
    > ruchomość ma obowiązek ją wydać po jej zakończeniu

    Nie ma obowiązku wydać (nie stałeś się właścicielem), ale ponosi
    odpowiedzialność cywilną za ewentualne skutki niewydania.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2009-05-28 18:40:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:98e2f6-474.ln1@ziutka.router...
    > Nie ma obowiązku wydać (nie stałeś się właścicielem), ale ponosi
    > odpowiedzialność cywilną za ewentualne skutki niewydania.

    Eeee! Chyba nie do końca tak. Za pośrednictwem serwisu internetowego
    dochodzi do zawrcia umowy kupna-sprzedazy, która skutkuje tym, że nabywca
    ma wierzytelkość o wydanie rzeczy, zaś kupujacy o zapłatę umówionej ceny.

  • 6. Data: 2009-05-28 20:13:57
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > ma wierzytelkość o wydanie rzeczy, zaś kupujacy o zapłatę umówionej ceny.

    a sprzedajacy gdzie sie podzial?

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 7. Data: 2009-05-28 20:18:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wiadomości news:gvmmeh$o96$2@inews.gazeta.pl...
    > a sprzedajacy gdzie sie podzial?

    Powinno być:
    Eeee! Chyba nie do końca tak. Za pośrednictwem serwisu internetowego
    dochodzi do zawarcia umowy kupna-sprzedazy, która skutkuje tym, że
    nabywca ma wierzytelkość o wydanie rzeczy, zaś _sprzedający_ o zapłatę
    umówionej ceny.

  • 8. Data: 2009-05-29 00:41:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.05.2009 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > ma wierzytelkość o wydanie rzeczy, zaś kupujacy o zapłatę umówionej ceny.

    Chodziło mi tylko o to, że takie coś nie skutkuje w żadnym względzie
    i na żadnym etapie (nawet po zapłacie) przeniesieniem własności owej
    nieruchomosci, więc sprzedawca nie ma obowiązku jej "wydać" i nic go do
    tego nie zmusi.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2009-05-29 12:38:39
    Od: kam <...@...pl>

    Marcin Debowski pisze:
    > Nie ma obowiązku wydać (nie stałeś się właścicielem),

    a skąd to przekonanie? może się stał

    KG

  • 10. Data: 2009-05-29 13:14:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 29.05.2009 kam <...@...pl> napisał/a:
    > a skąd to przekonanie? może się stał

    O, kam, dawno się nie odzywałeś :) Co nie tak ze 158kc?

    --
    Marcin