eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszystwa internetowe - dialery...tepsa nie moze nawet odciac telefonu za nieplacenie!!! › Oszystwa internetowe - dialery...tepsa nie moze nawet odciac telefonu za nieplacenie!!!
  • Data: 2003-06-18 05:53:17
    Temat: Oszystwa internetowe - dialery...tepsa nie moze nawet odciac telefonu za nieplacenie!!!
    Od: "eastwoo" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry, chcialem prosic o skorygowanie mojego pogladu na te sprawy.
    Otoz wydaje mi sie, ze podstawa postepowania gdy sie padlo ofiara takiego
    oszusta jest nie placic rachunku za 0700 (pieniadze potem trudno by bylo
    odzyskac), przy zaplaceniu wszelkich innych skladnikow rachunku
    telefonicznego tepsa nie ma prawa odlaczyc nam telefonu - czyz nie tak??? (w
    kwestii oplat za numery 0700 ona jest tylko posrednikiem przekazujacym
    operatorom 0700 (oszustom) pieniadze - wniosek moj jest taki ze TEPSA nie ma
    nawet prawa wszczynac postepowania egzekucyjnego - bo nie jest strona w
    sprawie... CZY NIE TAK? - wniosek do sadu moze zlozyc tylko oszust
    =operator 0700 (a to sie chyba nie zdarza, bo moznaby mu bylo udowodnic
    oszustwo= w tym jedynie moglaby pomoc tepsa - ukazujac umowy z kim zawarla w
    danym momencie umowe na uzytkowanie 0700)..
    Reasumujac nie nalezy placic za numer 0700 i nie ma zadnego problemu. Czy
    ten tok myslenia jest prawidlowy? Pozdrawiam