  • 1. Data: 2003-06-18 05:53:17
    Temat: Oszystwa internetowe - dialery...tepsa nie moze nawet odciac telefonu za nieplacenie!!!
    Od: "eastwoo" <s...@p...fm>

    Dzien dobry, chcialem prosic o skorygowanie mojego pogladu na te sprawy.
    Otoz wydaje mi sie, ze podstawa postepowania gdy sie padlo ofiara takiego
    oszusta jest nie placic rachunku za 0700 (pieniadze potem trudno by bylo
    odzyskac), przy zaplaceniu wszelkich innych skladnikow rachunku
    telefonicznego tepsa nie ma prawa odlaczyc nam telefonu - czyz nie tak??? (w
    kwestii oplat za numery 0700 ona jest tylko posrednikiem przekazujacym
    operatorom 0700 (oszustom) pieniadze - wniosek moj jest taki ze TEPSA nie ma
    nawet prawa wszczynac postepowania egzekucyjnego - bo nie jest strona w
    sprawie... CZY NIE TAK? - wniosek do sadu moze zlozyc tylko oszust
    =operator 0700 (a to sie chyba nie zdarza, bo moznaby mu bylo udowodnic
    oszustwo= w tym jedynie moglaby pomoc tepsa - ukazujac umowy z kim zawarla w
    danym momencie umowe na uzytkowanie 0700)..
    Reasumujac nie nalezy placic za numer 0700 i nie ma zadnego problemu. Czy
    ten tok myslenia jest prawidlowy? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-18 06:00:50
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    Myślisz ok.Tylko weź pod uwagę, że tpsa oficjalnie już ze złodziejami
    współpracuje od dawna.A okienku Pani powie, że jak nie masz na rachunek za
    dialery to mieszkanie sprzedaj.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-06-18 08:05:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik eastwoo napisał:
> [...]
    > oszusta jest nie placic rachunku za 0700 (pieniadze potem trudno by bylo

    Tu masz rację.

    > telefonicznego tepsa nie ma prawa odlaczyc nam telefonu - czyz nie tak??? (w

    Nie ma prawa, ale to zrobi po wyczerpaniu się drogi reklamacyjnej.
    To po prostu czysty bandytyzm i wymuszanie, więc nie główkuj do czego mają prawo,
    do czego nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 4. Data: 2003-06-18 09:14:00
    Od: t...@w...pdi.net

    "Słonik" <s...@h...tv> wrote:

    > Myślisz ok.Tylko weź pod uwagę, że tpsa oficjalnie już ze złodziejami
    > współpracuje od dawna.A okienku Pani powie, że jak nie masz na rachunek za
    > dialery to mieszkanie sprzedaj.

    Oho, zaczyna sie. Wiadomo, ze uklad jest dziwny - placisz kase TPSA, potem
    jej klientowi ktory jest posrednikiem, potem twoja kasa trafia do
    ostatecznego uslugodawcy a jak chcesz zlozyc reklamacje to nie masz do kogo
    bo TPSA odpowiada tylko za jakosc polaczenia. Jak ci sie ktos wepnie w linie
    to juz przepadles. Na dokladke reguly gry nie sa jasne bo podobno
    uslugodawcy maja jakis swoj kodeks postepowania ale ty go nie znasz i
    obowiazuje cie regulamin swiadczenia uslug. Fajnie to wszystko zamieszane
    - jak nie przymierzajac jakas siec spolek do zamieniania publicznego w
    prywatne przy minimum kosztow :-) I dopoki ten ukladzik do wyciagania kasy
    od naiwnych nie dostanie po nosie jakim prawomocnym wyrokiem sadu to mozemy
    sobie tylko narzekac. Mysle, ze lacz na to szkoda.

    > Pozdrawiam

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 5. Data: 2003-06-18 09:22:17
    Od: "zeluq" <z...@s...pl>

    Użytkownik "eastwoo" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwestii oplat za numery 0700 ona jest tylko posrednikiem przekazujacym
    > operatorom 0700 (oszustom) pieniadze - [cut]

    Dlaczego twierdzisz, ze operator 0700 to oszust?

    zeluq

  • 6. Data: 2003-06-18 09:24:04
    Od: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    "eastwoo" <s...@p...fm> napisal
> [...]

    >momencie umowe na uzytkowanie 0700).. Reasumujac nie nalezy placic
    >za numer 0700 i nie ma zadnego problemu. Czy ten tok myslenia jest

    Nie do końca wg mnie. Przecież gdy kupisz towar z sklepu i nie zapłacisz
    to jesteś zobowiązany zapłacić sklepowi a nie hurtowni czy producentowi.
    Poza tym skąd pomysł, że operator to oszust ? Jego klient. Ale można być
    coś kombinować, bo operator jako profesjonalista nie zachował należytej
    staranności. Ale wtedy roszczenie wgzlędem operatora a nie TPSA.

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl

  • 7. Data: 2003-06-18 10:22:56
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    Nie płać i weź Sferię, ja już tak dawno zrobiłem i mam ich w dupe.
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-06-18 10:24:58
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > Dlaczego twierdzisz, ze operator 0700 to oszust?

    A nie ? Znałem dokładnie sprawę ludzie generujących połączenia sztucznie a
    operator 0700 dobrze zdawał sobie z tego sprawę i tpsa też. Później kasy nie
    wypłacili firma 0700 się zamknęłą i tyle.....
    Pozdrawiam
    P.S.Nie zawsze tak musi być...ale nie oszukujmy się , dzwonią : ochroniarze
    z firm, pajęczarze, małolaci ewentualnie hakerzy. Rozumiem konkurs trwający
    2-3 min to tyle zapłacisz co za totka a szanse masz większe.Ale dzwonić na
    sex linię albo po poradę do wróżki za 50-60 zł ???

  • 9. Data: 2003-06-18 14:31:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik zeluq napisał:
    > Dlaczego twierdzisz, ze operator 0700 to oszust?

    Przytoczę Ci news z ich strony:
    "Od dziś do pobrania najnowszy dialer generujący 200 wejść
    z 1000 wizyt na Twojej stronie".

    Masz jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 10. Data: 2003-06-18 15:17:38
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "zeluq" <z...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego twierdzisz, ze operator 0700 to oszust?

    A nie? :
    http://www.usinfo.pl/consular/niv/polish.htm

> [...]
    > rozpatrują spraw wizowych przez telefon, ani nie umawiają na spotkanie z
    > konsulem. Aby zasięgnąć informacji wizowych lub umówić się na spotkanie z
    > konsulem należy zadzwonić pod numer 0 701 77 44 00, który jest czynny w
    dni
    > robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 20:00. Koszt jednej
    > minuty rozmowy rozmowy to 4,- PLN + 22% VAT (cena może zostać zmieniona
    > bez uprzedzenia). Połączenie z tym numerem możliwe jest tylko z terytorium
    > Polski, ale nie z aparatów na karty telefoniczne.

    Pozdrawiam,
    BaLab