  • 1. Data: 2003-04-07 10:09:35
    Temat: Zamiana mieszkań
    Od: "Zenke" <z...@p...onet.pl>

    Mam pytanie:
    Jak dokonać zamiany mieszkań:
    1. spółdzielcze własnościowe
    2. udział we współwłasności ( jadna księga wieczysta - wielu włąścicieli)

    Jakie będą tego opłaty
    Dzięki za info.

  • 2. Data: 2003-04-07 10:30:51
    Temat: Re: Zamiana mieszkań
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Zenke" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. spółdzielcze własnościowe
    > 2. udział we współwłasności ( jadna księga wieczysta - wielu włąścicieli)

    dokonać zamioany praw do tych nieruchomości
    u notariusza, który od ręki określi koszty,
    zanim jeszcze podpiszesz akt not.
    poproś o projekt takiego kompletnego aktu zamiany i dowiesz sie wszystkiego,
    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-04-07 12:46:22
    Od: "Zenke" <z...@p...onet.pl>

    A po jakim czasie można zbyć takie mieszkanie aby nie płaćić kasy do US
    tylko przeznaczyć je na zakup nowego mieszkania.
    Dzięki

  • 4. Data: 2003-04-07 14:16:25
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > A po jakim czasie można zbyć takie mieszkanie aby nie płaćić kasy do US
    > tylko przeznaczyć je na zakup nowego mieszkania.
    > Dzięki

    dziwne pytanie, w każdej chwili

  • 5. Data: 2003-04-08 05:35:36
    Od: "Zenke" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dziwne pytanie, w każdej chwili

    Chodzi mi o to czy trzeba czekać pięć lat jak przy sprzedaży dopiero co
    kupionego mieszkania?

  • 6. Data: 2003-04-08 13:44:06
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > Chodzi mi o to czy trzeba czekać pięć lat jak przy sprzedaży dopiero co
    > kupionego mieszkania?

    jeżeli w ciągu 2 lat przeznaczysz pieniądze ze sprzedaży na zakup nowego mieszkania,
    to nie płacisz podatku

  • 7. Data: 2003-04-09 08:18:36
    Od: "Zenke" <z...@p...onet.pl>

    > jeżeli w ciągu 2 lat przeznaczysz pieniądze ze sprzedaży na zakup nowego
    mieszkania,
    > to nie płacisz podatku

    Dziękuję za informacje