  • 1. Data: 2004-06-01 12:40:42
    Temat: Oszust na Allegro
    Od: "Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    witam.

    Kupilem przedmiot na Allegro od czlowieka, ktory budzil zaufanie. Wplacilem
    mu na konto 420 pln (NA allegro byla cena 49 zl bo chcialem byc dobry dla
    sprzedajcego, zeby nie placil wysokiej prowizji...) i czekalem na paczke.
    Paczka nie przyszla, dzwonilem do niego (adres i napewno steacjonary nr
    telefonu jest prawdziwy) i sprawa miala sie wyjasnic. Ostatnio jednak
    zauwazylem ze Jego konto zostalo zawieszone (sadze ze nie placil prowizji).
    Napisalem mu aby oddal mi wplacaone pieniadze. I teraz, jesli ich nie odda
    to czy isc na Policje i prosic o jakas interwencji czy pisac pismo do
    prokuratury. Mam dowod wplaty, rozmowy GG ,maile wiec sprawa nie bylaby
    chyba trudna. I czy wyludznie (bo tym to chyba jest) powyzej 250 zl to juz
    przestepstwo ?

    w...@g...pl gg:4331408
    "Krzyzyk na strunie oznacza, ze tej struny nie powinno sie
    w zasadzie uderzac, ale pierdol to, i tak sie nikt nie pokapuje."

  • 2. Data: 2004-06-01 12:46:53
    Temat: Re: Oszust na Allegro
    Od: "Arek" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Wheelman" napisał w wiadomości

    > to czy isc na Policje i prosic o jakas interwencji czy pisac pismo do
    > prokuratury.

    Nie! Na policje nie ma co iść, a w prokuraturze i tak sami głusi pracują.

    Arek

  • 3. Data: 2004-06-01 12:50:22
    Od: "Rafał M" <markii@poczta_NO_SPAM_.gazeta.pl>

    Użytkownik "Wheelman" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >Mam dowod wplaty, rozmowy GG ,maile wiec sprawa nie bylaby
    > chyba trudna. I czy wyludznie (bo tym to chyba jest) powyzej 250 zl to juz
    > przestepstwo ?

    Oszustwo jest zawsze przestepstwem.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2004-06-01 13:04:46
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Tue, 1 Jun 2004 14:46:53 +0200, Arek <a...@i...pl> napisał:

    > Nie! Na policje nie ma co iść, a w prokuraturze i tak sami głusi pracują.

    co, odmówili wszczęcia dochodzenia w sprawie przetwarzania Twoich danych
    osobowych bez zezwolenia?

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 5. Data: 2004-06-01 13:11:17
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Wheelman" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    idż na policję bo to jest przestępstwo ale kasy to już chyba nie
    odzyskasz

    Lesław

  • 6. Data: 2004-06-01 15:01:37
    Od: "Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    > idż na policję bo to jest przestępstwo ale kasy to już chyba nie
    > odzyskasz

    dlaczego nie odzyskam ? jesli dojdzie do procesu i go wygram to istnieja
    chyba jakies organa, ktore sciagna te kase itp. ?

  • 7. Data: 2004-06-01 16:36:15
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    P...@i...pl news:opr8w2l8fu73akwt@localhost

    > pracują.
    > co, odmówili wszczęcia dochodzenia w sprawie przetwarzania Twoich
    > danych
    > osobowych bez zezwolenia?

    Moze dali sobie nawinac makaron na uszy ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 8. Data: 2004-06-01 16:46:29
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c9hths$ge3$1@news.onet.pl>, Wheelman wrote:
> [...]
    > Napisalem mu aby oddal mi wplacaone pieniadze. I teraz, jesli ich nie odda

    Gdzieś niedawno czytałam jak jakiś oszust mówił, że uczciwych ludzi
    trudno oszukać... Było to a'propos niedawnej afery z rzekomo
    przyznanymi ludziom dotacjami.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 9. Data: 2004-06-01 20:40:51
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]

    > Mam dowod wplaty, rozmowy GG ,maile wiec sprawa nie bylaby
    > chyba trudna. I czy wyludznie (bo tym to chyba jest) powyzej 250 zl to juz

    Jakie 250? Przeciez kupiles za 49. Reszte mu wyslales W PREZENCIE. Sam
    siebie oszukales.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt