    From: "Wheelman" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszust na Allegro
    Date: Tue, 1 Jun 2004 14:40:42 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@pb98.plock.cvx.ppp.tpnet.pl

    witam.

    Kupilem przedmiot na Allegro od czlowieka, ktory budzil zaufanie. Wplacilem
    mu na konto 420 pln (NA allegro byla cena 49 zl bo chcialem byc dobry dla
    sprzedajcego, zeby nie placil wysokiej prowizji...) i czekalem na paczke.
    Paczka nie przyszla, dzwonilem do niego (adres i napewno steacjonary nr
    telefonu jest prawdziwy) i sprawa miala sie wyjasnic. Ostatnio jednak
    zauwazylem ze Jego konto zostalo zawieszone (sadze ze nie placil prowizji).
    Napisalem mu aby oddal mi wplacaone pieniadze. I teraz, jesli ich nie odda
    to czy isc na Policje i prosic o jakas interwencji czy pisac pismo do
    prokuratury. Mam dowod wplaty, rozmowy GG ,maile wiec sprawa nie bylaby
    chyba trudna. I czy wyludznie (bo tym to chyba jest) powyzej 250 zl to juz
    przestepstwo ?

    w...@g...pl gg:4331408
    "Krzyzyk na strunie oznacza, ze tej struny nie powinno sie
    w zasadzie uderzac, ale pierdol to, i tak sie nikt nie pokapuje."