  • 1. Data: 2004-06-01 12:44:31
    Temat: Czy mogę się dowiedzieć, kiedy zbudowano blok?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Zadzwoniłam do administracji domów mieszkalnych zapytać, z którego
    roku jest taki a taki blok. Usłyszałam, że nie mogę otrzymać takiej
    informacji telefonicznie i w ogóle nie mogę jej otrzymać, jeśli nie
    jestem właścicielem mieszkania w tym bloku, bo zabrania tego
    konstytucja (pani nie potrafiła wskazać, gdzie dokładnie w konstytucji
    coś takiego stoi). Spławili mnie, czy coś jest na rzeczy, jeśli nie w
    konstytucji, to może gdzieś indziej?

    Renata zaintrygowana

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 2. Data: 2004-06-01 15:40:00
    Temat: Re: Czy mogę się dowiedzieć, kiedy zbudowano blok?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncbouhf.7mi.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    Co do zasady nie mają obowiązku takich danych podawać. Faktem jest, że nie
    powinni do tego dorabiać konstytucyjnych podstaw, bo to nie ma sensu. Pani
    wychodzi na idiotę.