  • 1. Data: 2004-10-13 19:27:40
    Temat: Kontrola policyjna na drodze
    Od: pistacio <p...@T...pl>

    Dzis zostalem zatrzymany na drodze przez patrol policji - jednak nie
    była to drogowka tylko panowie w kominiarkach. W sumie nieciekawe
    doswiadczenie - nigdy do tej pory nikt z bronia automatyczna mnie nie
    pilnowal (20min sprawdzali dokumenty przez radio). I malo przyjemne
    (kobieta pokazujaca dziecku w wieku przedszkolnym jak wyglada policjant
    z karabinem a jak bandyta). Przeszukano mnie i samochod. Sprawdzono
    rowniez telefon. Panowie byli niewatpliwie fachowcami i szukali czegos
    konkretnego czego oczywiscie u mnie znalezc nie mogli. Ostatnio
    ostrzyglem sie dosyc krotko i prawdopodobnie to sklonilo ich do kontroli
    ;D Pozostaje mi zapuscic wlosy bo naprawde jest to malo przyjemne
    doswiadczenie.
    Z samochodu (przedniego siedzenia) kazano wyciagnac mi sporych rozmiarow
    torbe w ktorej nosze sprzet niezbedny w moim zawodzie (jak najbardziej
    legalnym i powazanym ;)). Jednak panowie zadowolili sie moja odpowiedzia
    na pytanie "Co ma pan w torbie?"
    No i stad pytanie: dlaczego nie przeszukano torby, kiedy przeszukanie
    samochodu wygladalo na skrupulatne (pod fotelami, schowki, bagaznik
    itp)? Czy tego nie moga juz zrobic czy w miedzyczasie cos im sie odmienilo??
    Dzieki

  • 2. Data: 2004-10-13 19:42:41
    Temat: Re: Kontrola policyjna na drodze
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > No i stad pytanie: dlaczego nie przeszukano torby, kiedy przeszukanie
    > samochodu wygladalo na skrupulatne (pod fotelami, schowki, bagaznik
    > itp)? Czy tego nie moga juz zrobic czy w miedzyczasie cos im sie odmienilo??

    Szukali psa zony dowodcy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-10-13 23:19:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pistacio" <p...@T...pl> napisał w wiadomości

    Mogą, ale widocznie szukali, co tam raczej nie mogło być.

  • 4. Data: 2004-10-13 23:58:38
    Od: "volpert" <c...@o...pl>

    pistacio wrote:
    > Dzis zostalem zatrzymany na drodze przez patrol policji - jednak nie
    > była to drogowka tylko panowie w kominiarkach. W sumie nieciekawe

    ciesz sie ze Cie nie zastrzelili jak to tego chlopaczka co go wzieli
    za przestepce ... ;-)

  • 5. Data: 2004-10-14 02:34:33
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    pistacio napisał(a):
    > No i stad pytanie: dlaczego nie przeszukano torby, kiedy przeszukanie
    > samochodu wygladalo na skrupulatne (pod fotelami, schowki, bagaznik

    To już podlega pod kontrolę osobistą.

    --
    pozdrawiam
    Adam