  • 1. Data: 2006-01-10 15:09:47
    Temat: Oszukali mnie ?!
    Od: "Buxi" <b...@p...onet.pl>

    Witam mam wielki problem. Mianowicie jakies 3 miesiące temu zakupiłem na
    Allegro Pamięć Ram.
    Po miesiącu oczekiwania wkurzony całą sytuacja zdecydowałem sie dac
    komentarz negatywny i
    ku mojemu zdziwieniu konto użytkownika zostało zablokowane.(czyli został
    wurzucony z serwisu) Do teraz prosze
    sie aby oddali mi pieniadze.
    Mam do nich dwa telefony adres i maila.(jest to firma)
    Cały czas mnie zwodzą ze do piatku bedzie kasa, albo ze moga tylko 9
    przelewów dziennie robić a maja jeszcze do zrobienia 90.
    Co radzicie w takiej sytuacji?! POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2006-01-10 15:15:17
    Temat: Re: Oszukali mnie ?!
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Co radzicie w takiej sytuacji?! POZDRAWIAM

    Daj im znać że dasz cynk do US i idziesz na policję jeżeli nie otrzymasz
    kasy w ciągu 48 godzin

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-01-10 15:33:46
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    Co radzicie w takiej sytuacji?! POZDRAWIAM

    Daj im znać że dasz cynk do US i idziesz na policję jeżeli nie
    otrzymasz
    kasy w ciągu 48 godzin
    pozdrawiam

    I jeżeli w tym czasie kasy nie będzie, to nie odpuszczaj tylko
    faktycznie składaj doniesienie.
    Pzdr.

  • 4. Data: 2006-01-10 15:43:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Daj im znać że dasz cynk do US i idziesz na policję jeżeli nie otrzymasz kasy
    > w ciągu 48 godzin

    Ja już po 2 tygodniach mam pretensje do sprzedającego, że paczka długo idzie i
    żądam dowodu nadania przesyłki. Na następny dzień grożę policją. O dziwo wtedy
    wszystko łatwiej się załatwia. Nie rozumiem też, tych "9 przelewów dziennie". W
    jakim to banku tak jest?

  • 5. Data: 2006-01-10 15:51:41
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Cały czas mnie zwodzą ze do piatku bedzie kasa, albo ze moga tylko 9
    > przelewów dziennie robić a maja jeszcze do zrobienia 90.

    ROTFL :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2006-01-10 16:18:26
    Od: "Buxi" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    wtedy
    > wszystko łatwiej się załatwia. Nie rozumiem też, tych "9 przelewów

    INTELIGO niby....... heh a tak apropo to mają moje 165 zł