  • 1. Data: 2006-01-10 13:33:34
    Temat: LEGALIZACJA SLUBU ZAWARTEGO ZA GRANICA.
    Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl>

    Witam,

    Mam zamiar wziac slub za granica.
    Jak wyglada procedura legalizacji tak zawartego zwiazku malzenskiego w
    Polsce?

  • 2. Data: 2006-01-10 14:38:01
    Temat: Re: LEGALIZACJA SLUBU ZAWARTEGO ZA GRANICA.
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl> naskrobał/a w

    > Jak wyglada procedura legalizacji tak zawartego zwiazku malzenskiego w
    > Polsce?

    Jesli Polska nie ma tym państwem podpisanej umowy o wymianie aktów stanu
    cywilnego, to możesz się przejść z kwitami do USC i złożyć wniosek o
    uzupełnienie.

  • 3. Data: 2006-01-10 15:41:24
    Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jesli Polska nie ma tym państwem podpisanej umowy o wymianie aktów stanu
    > cywilnego, to możesz się przejść z kwitami do USC i złożyć wniosek o

    Przepraszam ale to chyba nie jest odpowiedz na moje pytanie....

  • 4. Data: 2006-01-10 15:44:10
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > Przepraszam ale to chyba nie jest odpowiedz na moje pytanie....

    Oczywiście, żona, to nie nierejestrowana broń, więc się jej nie
    legalizuje.

  • 5. Data: 2006-01-10 15:59:24
    Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl>

    > Oczywiście, żona, to nie nierejestrowana broń, więc się jej nie
    > legalizuje.
    Widzisz, jednak sie nie rozumiemy. Ty o zonie a ja o slubie....... Zebys
    sobie nabijal jeszcze jakies punkty postami to bym to zrozumial....

  • 6. Data: 2006-01-10 16:41:17
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl>

    > Widzisz, jednak sie nie rozumiemy. Ty o zonie a ja o slubie.......
    > Zebys sobie nabijal jeszcze jakies punkty postami to bym to
    > zrozumial....

    No to o jaką legalizcję ci chodzi?

  • 7. Data: 2006-01-10 17:47:46
    Od: "plitfyg" <g...@g...pl>

    Czesc,

    > Jak wyglada procedura legalizacji tak zawartego zwiazku malzenskiego (...)

    A naprawde nie prosciej do jakiegos USC zadzwonic ? I wiedzialbys wszystko
    od razu. I z pewnego zrodla.

    Pozdrawiam,

    plitfyg

    ----
    Dawne przyrzady astronomiczne i nawigacyjne
    www.antiquus.pl