  • 11. Data: 2012-05-07 13:42:54
    Temat: Re: Oszukał mnie konsultant ORANGE jak wypowiedzieć umowę na firmę
    Od: adam <c...@g...com>

    Byłem dzisiaj u rzecznika praw konsumenta, przedstawiłem całą sytuację
    i poradził zgłosić sprawę na policję jako oszustwo. Nie doszedłem
    nawet na komisariat i otrzymałem telefon z BOK orange o pozytywnym
    rozpatrzeniu reklamacji. Wystarczył telefon rzecznika do tej firemki i
    reklamację rozpatrzyli pozytywnie w 15 minut.

  • 12. Data: 2012-05-07 14:04:20
    Od: adam <c...@g...com>

    Dodam również żeby nie sugerować tym że ORANGE nie może odsłuchać
    rozmów itp. bo ich obowiązkiem jest zachowanie tych rozmów przez
    pewien okres czasu w przypadku reklamacji klienta. Mimo że klient
    podpisał umowę, to oferta którą przedstawił konsultant jest wiążąca,
    więc w przypadku niejasności następuje przesłuchanie rozmowy i
    reklamacja.

  • 13. Data: 2012-05-07 17:28:51
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-07 13:42, adam pisze:
> [...]
    > rozpatrzeniu reklamacji. Wystarczył telefon rzecznika do tej firemki i
    > reklamację rozpatrzyli pozytywnie w 15 minut.

    Gratuluję sukcesu :)

    Ciekawi mnie to, że rzecznik praw konsumenta zajął się sprawą umowy
    między dwoma firmami. Zawsze mi się wydawało, że on nie zajmuje się firmami.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek