  • 1. Data: 2012-10-22 16:01:49
    Temat: Oświetlenie pojazdów "służb" - pytanie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Oznakowane pojazdy uprzywilejowane mają na dachu tzw. koguta przez
    całą szerokość dachu. Jeżeli nie używają sygnałów świetlnych jako
    pojazd uprzywilejowany, kogut ten posiada stałe oświetlenie białe,
    podświetlające nazwę służby.

    Czy pojazd w ruchu powinien mieć to oświetlenie włączone? Interesuje
    mnie głównie pojazd Straży (Biznesowo) Miejskiej.

    Nie znalazłem wyjaśnienia w rozporządzeniu w sprawie warunków
    technicznych pojazdów.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-10-25 00:34:11
    Temat: Re: Oświetlenie pojazdów "służb" - pytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Oct 2012, Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
    > głównie pojazd Straży (Biznesowo) Miejskiej.
    >
    > Nie znalazłem wyjaśnienia w rozporządzeniu w sprawie warunków technicznych

    Na mój gust, jeśli nie istnieje stosowny przepis (a na to wygląda), to
    po prostu nie ma powinności.
    Jak chce - może włączyć.
    Światło ma być sprawne i nadawać się do włączenia, ale obowiązku
    włączania brak.
    Co Ci nie pasuje?
    Tak wygląda, jakbyś wymagał zerojedynkowej regulacji prawnej :)

    pzdr, Gotfryd