  • 1. Data: 2012-10-20 22:10:43
    Temat: Google street view i zamglone kamienice
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Szczególnie w niemieckich miastach:
    http://goo.gl/maps/hz5pD
    http://goo.gl/maps/EpCiF

    dość duzo zwykłych kamienic jest zamglonych tak jak twarze i nr
    rejestracyjne samochodów.
    Ciekawe, czy po prostu właściciele kamienic wystapili do google o
    zamglenie, przecież w tej formie google street view traci sens. Prościej
    Wiedeń... nie ma street View co dziwne, Google sie zgodziło na zasłonięcie

    Zobaczyłem pod tym kątem Londyn, Warszawe i nie natknąłem się na zasłonięte
    kamienice,
    w niemieckich miastach nie trzeba długo szukać:
    http://goo.gl/maps/wIJgV

    jakieś prawo tu zadziałało ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net

  • 2. Data: 2012-10-20 22:26:21
    Temat: Re: Google street view i zamglone kamienice
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2012 22:10, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > jakieś prawo tu zadziałało ?

    Może po prostu to jakaś wpadka czysto techniczna?

  • 3. Data: 2012-10-20 23:25:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Oct 2012, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) wrote:

    > jakieś prawo tu zadziałało ?

    Obstawiałbym interwencję właścicieli.
    Obstawiałbym również, że to jest strzał w stopę :P

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2012-10-21 08:08:36
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 22:26:21 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Może po prostu to jakaś wpadka czysto techniczna?

    znalazłem:
    http://www.koeln.de/koeln/widerspruch_gegen_street_v
    iew_gestartet_350463.html

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/EURO_2012/strefa_kibica_Warszaw
    a7.php

  • 5. Data: 2012-10-21 10:13:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.10.2012 08:08, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > znalazłem:
    > http://www.koeln.de/koeln/widerspruch_gegen_street_v
    iew_gestartet_350463.html

    Wynika stąd, że wśród Niemców jest najwięcej patologicznych paranoików? ;->

  • 6. Data: 2012-10-22 10:15:24
    Od: PJ <p...@g...com>

    kazda osoba prywatna moze zazadac "zamazania" wizerunku swojej posesji/
    domu itp, odpowiedni formularz www udostepniono bodajze przed dwoma
    laty, jest tez na polskiej wersji strony ew. dostepny przez link
    kontekstowy w Street View

    P.

  • 7. Data: 2012-10-24 06:55:23
    Od: m...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 października 2012 10:15:24 UTC+2 użytkownik PJ napisał:
> [...]
    >
    > domu itp, odpowiedni formularz www udostepniono bodajze przed dwoma
    >
    > laty, jest tez na polskiej wersji strony ew. dostepny przez link

    Z tym, że oczywiście stosowanie tego formularza to dobra wola Google, a nie wynik
    stosowania się do jakiegoś prawa.

  • 8. Data: 2012-10-24 07:47:26
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2012-10-24 06:55, m...@g...com pisze:

    > Z tym, że oczywiście stosowanie tego formularza to dobra wola Google, a nie wynik
    stosowania się do jakiegoś prawa.

    No i bardzo dobrze bo trudno sobie wyobrazić sensowne prawo
    uzależniające publikację jakichkolwiek zdjęć wykonanych z miejsc
    publicznych od zgody 'właściciela widoku'. ;)

    --
    spp

  • 9. Data: 2012-10-24 14:44:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > No i bardzo dobrze bo trudno sobie wyobrazić sensowne prawo
    > uzależniające publikację jakichkolwiek zdjęć wykonanych z miejsc
    > publicznych od zgody 'właściciela widoku'. ;)

    tylko w polskim prawie.

  • 10. Data: 2012-10-25 00:06:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Oct 2012, witek wrote:

    > tylko w polskim prawie.

    Uwaga na nisko latające kwantyfikatory ;)
    (na pewno np. w ugandyjskim jest inaczej? - nie, nie wiem, ale
    zawsze można jeszcze o setkę innych zapytać :))

    pzdr, Gotfryd