  • 11. Data: 2010-10-27 14:07:57
    Temat: Re: Ordynacja wyborcza - pomysl dla poslow
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/27/2010 6:07 AM, SDD wrote:
    > Pierwszy raz w zyciu kandyduje na randnego

    przyjmij moje szczere kondolencje.

  • 12. Data: 2010-10-27 14:32:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > przyjmij moje szczere kondolencje.

    Dziekuje :)
    Ale to tylko moja decyzja, nikt mnie w to nie "wrobil" :)
    A kondolencje moga byc zasadne - kandyduje bowiem z ugrupowania obcnie
    rzadzacego w moim miescie, a tym zazwyczaj w wyborach sie nie wiedzie....

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-10-29 10:19:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl>

    > Ja uznaje za niefajny brak uregulowania w zakresie, o ktorym pisze i
    > chcialbym zmienic go na inny, moim zdaniem - lepszy.
    > Stad ten post.
    > A z komitetem sobie jakos poradze.

    A tak generalnie to czemu chcesz ukryć przed wyborcami informacje o swoim
    poparciu i jeszcze chcesz by oni to poparli ?

  • 14. Data: 2010-10-29 10:20:31
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl>

    > A kondolencje moga byc zasadne - kandyduje bowiem z ugrupowania obcnie
    > rzadzacego w moim miescie, a tym zazwyczaj w wyborach sie nie wiedzie....

    Chyba dobrze, że im się nie wiedzie skoro w oponii ludzi nie podołali.

  • 15. Data: 2010-10-29 12:24:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > A tak generalnie to czemu chcesz ukryć przed wyborcami informacje o swoim
    > poparciu i jeszcze chcesz by oni to poparli ?

    Uwazam, ze takie jawne (a zwlaszcza czasem obowiazkowe) popieranie ma
    negatywny wplyw na idee demokracji, gyz moze sugeorwac wyborcy, ze dokonuje
    transakcji wiazanej - jesli wybiera do rady miasta kandydata A, to
    jednoczesnie mapoprzec do rady powiatu kandydata B, do sejmiku C a na
    prezydenta kandydata X, gdy tymczasem moga to i powinny byc decyzje calkiem
    niezalezne.

    Np. uwazam, ze rownie bez sensu jest umieszczanie na indywidualnych
    materialach kandydatow-"jedynek" (czyli z numerami 1 na listach) informacji
    o poparciu na listach do innych organow takze "jedynek".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2010-10-29 18:43:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Chyba dobrze, że im się nie wiedzie skoro w oponii ludzi nie podołali.

    Wiesz, polski wyborca oczekuje przede wszystkim gruszek na wierzbie.
    Tak sie zawsze sklada, ze te potrafia obiecac - i zawsze obiecuja - tylko
    kontrkandydaci urzedujacej wladzy.
    Sama urzedujaca wladza akurat ma w tym wzgledzie ograniczone pole do popisu.

    Sa miasta i gminy, gdzie faktycznie gruszki na wierzbie powstaja - ale wtedy
    jednak nie jest to zasluga wladzy a przede wszystkim okolicznosci . 20 km
    ode mnie jest najbogatsza gmina wiejska w Polsce - tam jest wszystko
    sciezki, rowerowe, kompleks sportowy z aquaparkiem i wciaz powstaja nowe
    rzeczy.... - ale oni biora ogromna kase od kopalni wegla brunatnego, za to
    ze dziala na ich terenie. Zasluga wojta w tym zadna - ale i tak ludzie caly
    czas glosuja na jedna i te sama osobe.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2010-10-30 09:15:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl>

    > Wiesz, polski wyborca oczekuje przede wszystkim gruszek na wierzbie.
    > Tak sie zawsze sklada, ze te potrafia obiecac - i zawsze obiecuja - tylko
    > kontrkandydaci urzedujacej wladzy.

    Na tym polegają te wybory.