  • 1. Data: 2003-02-12 18:17:57
    Temat: Instrukcja do mebli-musi być, czy nie musi?
    Od: l...@o...pl

    pl.rec.dom

    Instrukcja do mebli -musi być czy nie musi?

    Witam
    Mam problem tego typu, że dostałem meble kuchenne na zamówienie, które miały
    kosztować 4000zł bez montażu. Ponieważ składałem kiedyś meble do pokoju i to
    nawet dwa razy, myślę sobie wezmę bez montażu.
    Niestety meble przyjechały bez najmniejszej instrukcji montażu.
    Wprawdzie mówili mi że biorę te meble na własną odpowiedzialność, ale myślałem
    że chodzi o to, że np.:ja je mogę zarysować i nie przysługuje mi za to
    gwarancja.
    Ale czy nie powinno tej instrukcji tam być? Wychodzi na to że meble które
    miały kosztować 4200, muszą kosztować 4700 bo ja ich nie zmontuję i jestem
    zdany na tą firmę.
    Czy mogę ubiegać się o tą instrukcję, bezpłatny montaż jeżeli jej nie będzie,
    albo zwrot kasy na podst. rękojmi lub gwarancji w ciągu trzech dni (jestem tak
    wk... że nawet oddałbym im te meble i niech sobie je wsadzą w ...., niech
    zrobią sobie z nimi co chcą.
    Z góry dzięki za porady.
    Aha, meble dostałem dzisiaj i są firmy Trzy Kolory.
    Pzdrw
    Artur

  • 2. Data: 2003-02-12 18:38:02
    Temat: Re: Instrukcja do mebli-musi być, czy nie musi?
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Instrukcja do mebli -musi być czy nie musi?
    > Pzdrw
    > Artur

    Jeżeli meble zostały zakupione jako meble do samodzielnego montażu musi być
    instrukcja. Jeżeli zamówiłeś meble i zrezygnowałeś z montażu taka instrukcja
    może być ale nie musi. Zadzwoń do firmy, odzwiedź ich stronę, to raczej
    przeoczenie niż celowe działanie.

    Tomek

  • 3. Data: 2003-02-12 18:54:45
    Od: l...@o...pl

    Jeżeli zamówiłeś meble i zrezygnowałeś z montażu taka instrukcja
    > może być ale nie musi. .

    Jesteś pewien?
    Bo twierdzą właśnie, że tej instrukcji nie musi być.
    A czy nie ma paragrafu na to że instrukcja MUSI być?
    pzdrw

  • 4. Data: 2003-02-12 19:15:07
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Jesteś pewien?
    > Bo twierdzą właśnie, że tej instrukcji nie musi być.
    > A czy nie ma paragrafu na to że instrukcja MUSI być?
    > pzdrw

    To ci właśnie napisałem - nie musi być instrukcji, jeżeli meble z założenia
    nie są do samodzielnego montażu. Firma pewnie zarabia na montażu i dlatego
    robią problemy.

    Tomek

  • 5. Data: 2003-02-12 19:21:39
    Od: l...@o...pl

> [...]
    >
    > Tomek
    >
    > Zgadza się, wkurza mnie tylko, że meble kosztowały tyle a tyle Plus montaż.
    Jak plus to znaczy że mogłem tego nie brać, a okazuje się, że jeżeli nie
    montuję mebli zawodowe to kosztują one mnie z montażem, więc po cholerę takie
    rozbijanie tej ceny, kiedy ja płacę za wszystko?
    Artur

  • 6. Data: 2003-02-13 00:28:15
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b2e6ee$hba$1@news.onet.pl>, Tomek wrote:
> [...]

    Jest. Podałem podstawę prawną na pl.rec.dom. W ogóle to bez sensu zaczynać
    ten sam wątek na 2ch grupach bez ustawienie x-posta i followupa (to do
    inicjatora wątku).

    > To ci właśnie napisałem - nie musi być instrukcji, jeżeli meble z założenia
    > nie są do samodzielnego montażu. Firma pewnie zarabia na montażu i dlatego
    > robią problemy.

    A to co zakupił to się nazywa meble i to konkretne meble, czy też zestaw
    desek Fantazja-3? Rozumując w powyższy sposób to mógłby dostać jedną dużą
    płytę bo firma z pewnościa zarabia również na cięciu.

    --
    Marcin