  • 1. Data: 2002-10-08 10:45:29
    Temat: Oplata eksploatacyjna za podasze
    Od: "Slawek" <s...@N...pl>

    Witam,
    Mam taki problem (nie udalo mi sie znalezc w archiwum): kupilem mieszkanie
    hipoteczne wraz z przynaleznym poddaszem nieuzytkowym nad mieszkaniem -
    przystosowalem to poddasze tak aby dalo sie tam mieszkac (sypialnie z
    osobnym elektrycznym ogrzewaniem) nie zmieniajac przy tym statusu poddasza -
    czyli dalej jest nieuzytkowe i teraz pytanie czy za takie poddasze
    administracja (na razie firma zaproponowana przez developera) ma prawo zadac
    ode mnie oplaty eksploatacyjnej i oplaty za ogrzewanie przeliczane na metr
    kwadratowy?

    Bardzo prosze o informacje, a moze jakis link do odpowiednich rozporzadzen
    jesli takowe istnieja

    Wielkie dzieki
    --
    Pozdrawiam.
    Slawek

    Usun NOSPAM z adresu.

  • 2. Data: 2002-10-11 08:42:57
    Temat: Re: Oplata eksploatacyjna za podasze
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo prosze o informacje, a moze jakis link do odpowiednich rozporzadzen
    > jesli takowe istnieja

    Na poczatek ustawa o wlasnosci lokali, a potem statut wspolnoty
    mieszkaniowej.

    Karol

  • 3. Data: 2002-10-14 09:14:27
    Od: "Slawek" <s...@N...pl>

    > Na poczatek ustawa o wlasnosci lokali, a potem statut wspolnoty
    > mieszkaniowej.

    Dzieki; zajrze do ustawy, co do statutu to chyba jeszcze nie zostal
    sformulowany
    --
    Pozdrawiam.
    Slawek