  • 1. Data: 2002-10-08 09:44:41
    Temat: Problem z odbiorem nagrody
    Od: "nurse" <lynx(nospam)@trinity.tznet.one.pl>

    Witam!
    Nie wiem czy to odpowiednia grupa, mam nadzieje ze tak.
    Moze zaczne od poczatku zeby wszystko bylo jasne...
    Znalazlem na stronie focus.pl (jak i w samej gazecie) informacje na temat
    konkursu fotograficznego, a ze zajmuje sie fotografia, wyslalem zdjecia na
    pierwsza edycje konkursu, jak i na edycje druga... W drugiej edycji wygralem
    aparat Nikon (za 3 miejsce).
    Wyniki konkursu ogloszono 30 czerwca
    (http://www.focus.pl/focus/index.php?ktoremenu=galer
    ia&id=510&nazwaid=konkur
    s_foto4)
    Na poczatku sierpnia wyslalem ponaglenie (e-mail) odpowiedz dostalem po
    tygodniu, ze mnie bardzo przepraszaja i aparat bedzie u mnie pod koniec
    sierpnia i wysla mi go kurierem.... minal sierpien i pod koniec wrzesnia (tj
    24) wyslalem im kolejne ponaglenia (e-mail - w 2 kopiach na dwa adresy) na
    ktore do tej pory mi nie odpowiedzieli (a mamy 8 pazdziernik 2002)... Jak
    narazie nic nie zapowiada sie zebym mogl w ogole kiedys dostac ten aparat.
    W zwiazku z tym mam kilka pytan...

    Jakie prawa mi przysluguja?
    W jaki sposob moge je wykorzystac?
    Co moge zrobic zeby wreszcie cos sie ruszylo?

    Z gory dziekuje wszystkim za odpowiedz.

    pzdr,
    grzech