  • 1. Data: 2002-10-08 09:51:26
    Temat: Zwrot kosztów dojazdu świadka?
    Od: "Janul" <j...@r...hotmail.com>

    Witam,
    Mieszkam w Warszawie, ale na kilka miesięcy jestem oddelegowany do Łodzi.
    Dostałem właśnie wezwanie do sądu (w Warszawie) w charakterze świadka.
    Czy jako świadkowi należy mi się jakakolwiek rekompensata?

    Janul

  • 2. Data: 2002-10-08 10:08:45
    Temat: REGON
    Od: r...@i...pl (BOHO)

    Prosz o informacje gdzie w sieci moge poczytac jak uzyskac dla nowozalozonej
    spolce z ograniczona odpowiedzialnoscia REGON.

    Pozdr.
    rafal

    Powitam z otwartymi ramionami! >>> http://link.interia.pl/f1661

  • 3. Data: 2002-10-08 10:33:46
    Temat: Re: REGON
    Od: "Hubert Kowalski" <h...@u...plusnet.pl>

    > Prosz o informacje gdzie w sieci moge poczytac jak uzyskac dla
    nowozalozonej
    > spolce z ograniczona odpowiedzialnoscia REGON.

    www.stat.gov.pl, wystarczy w jakiejkolwiek wyszukiwarce wpisac haslo REGON.
    ehh....

    Hubert

  • 4. Data: 2002-10-08 11:05:25
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik BOHO napisał:
    > Prosz o informacje gdzie w sieci moge poczytac jak uzyskac dla
    > nowozalozonej spolce z ograniczona odpowiedzialnoscia REGON.
    Bierzesz w łapkę odpis z rejestru, a jeżeli jeszcze go nie masz, to
    umowę spółki, idziesz do najblizszego siedzibie spółki Urzędu
    Statystycznego, z pomocą "panienki z okienka" wypełniasz druczek,
    składasz, odbierasz regon (kiedy - panienka Ci powie, u nas w Toruniu
    15 minut do pół godziny).

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-10-08 14:51:33
    Od: "Janul" <j...@r...hotmail.com>

    Hm...
    > Prosz o informacje gdzie w sieci moge poczytac jak uzyskac dla
    nowozalozonej
    > spolce z ograniczona odpowiedzialnoscia REGON.

    Sorry, ale co to ma wspólnego z moim pytaniem?
    Janul
    p.s. Może jednak ktoś mi pomoże?

  • 6. Data: 2002-10-08 17:51:47
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu świadka?
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Czy jako świadkowi należy mi się jakakolwiek rekompensata?

    tak, masz prawo m.in. zwrotu kosztow dojazdu, dieta, noclegu itp.

    pozdr
    ssj5

  • 7. Data: 2002-10-08 21:16:51
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    ssj5 napisa_(a):

    > tak, masz prawo m.in. zwrotu kosztow dojazdu, dieta, noclegu itp.

    Tylko musisz się o nie wyraźnie upomnieć, raczej nikt nie zaproponuje Ci
    tego.

    KG

  • 8. Data: 2002-10-09 06:37:54
    Od: r...@i...pl (BOHO)

[...]

    DZIĘKI
    a jeszcze pytanko - spółka nie jeste jeszcze zarejestrowana, czy do
    "druczku" dołączyć umowe wraz z wnioskem o rejestracje w KRS czy sama umowa
    wystarczy ??
    Boho

    Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663

  • 9. Data: 2002-10-09 16:21:46
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko musisz się o nie wyraźnie upomnieć, raczej nikt nie zaproponuje Ci
    > tego.

    Spotkałem się z tym, że sędzia po złożeniu przeze mnie
    zeznań sam pouczył mnie o tym uprawnieniu i podał
    numer pokoju, do którego mam się zgłosić.
    Może to pozytywny wyjątek (SO Olsztyn).

  • 10. Data: 2002-10-09 16:45:30
    Temat: Odp: Zwrot kosztów dojazdu świadka?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcyś <m...@N...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ao1lmr$jf6$...@n...tpi.pl...
    > Spotkałem się z tym, że sędzia po złożeniu przeze mnie
    > zeznań sam pouczył mnie o tym uprawnieniu i podał
    > numer pokoju, do którego mam się zgłosić.
    > Może to pozytywny wyjątek (SO Olsztyn).

    Tam też pracują normalni ludzie .

    Sandra