eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłata abonamentu - kiedy umorzenie › Opłata abonamentu - kiedy umorzenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Krzysiek <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Opłata abonamentu - kiedy umorzenie
    Date: Thu, 05 Nov 2009 10:50:12 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 19
    Message-ID: <hcu6gm$rmt$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-86-63-142-200.nplay.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1257413974 28381 86.63.142.200 (5 Nov 2009 09:39:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Nov 2009 09:39:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:614019
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, mam pytanie - po jakim czasie usługodawca, musi odstąpić od
    dochodzenia opłaty za zaległy abonament.
    Przykładowa sytuacja:
    Usługodawca świadczy usługę telekomunikacyjną od 01.01.2008, w
    międzyczasie pojawia się problem z opłatą za jedną z faktur, dajmy na to
    fv z 05/2008. Po roku Usługodawca wysyła Klientowi wezwanie do zapłaty.
    Klient stoi na stanowisku że:
    1. Nie otrzymał tej faktury - rzecz nie do sprawdzenia.
    2. Upłynęło już za dużo czasu od wystawienia faktury, żeby usługodawca
    dopominał się płatności.

    Oczywiście stanowisko Usługodawcy jest zupełnie inne :)

    I teraz pytanie, czy oprócz regulaminu obowiązującego Usługodawcę i
    Klienta (który wskazuje że rację ma usługodawca) o przedmiocie sporu
    traktują jakieś przepisy?

    pozdrawiam,
    K

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1