  • 1. Data: 2003-02-05 11:52:20
    Temat: Oplata abonamentowa RTV
    Od: "Lukasz." <l...@p...fm>

    Witam,

    Mam pytanie, od ktorego roku zycia jest zwolnienie z placenia abonamentu
    Radiowo Telewizyjnego, oraz jakie i gdzie papiery zlozyc w sprawie
    zwolnienia z w/w oplat.
    Nie pamietam czy czy bylo od 70 roku zycia czy tez 75 roku zycia.

    Bede wdzieczny za informacje :))

    --
    Lukasz.

  • 2. Data: 2003-02-05 13:32:01
    Temat: Re: Oplata abonamentowa RTV
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Lukasz. wrote:

> [...]
    > sprawie zwolnienia z w/w oplat.
    > Nie pamietam czy czy bylo od 70 roku zycia czy tez 75 roku zycia.

    75

  • 3. Data: 2003-02-05 13:36:01
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Lukasz. wrote:

> [...]
    > sprawie zwolnienia z w/w oplat.
    > Nie pamietam czy czy bylo od 70 roku zycia czy tez 75 roku zycia.

    Zglosic sie na poczte z ksiazeczka oplat i dowodem osbistym

    75 lat - zwolnienie od nastepnego miesiaca

  • 4. Data: 2003-02-05 16:07:17
    Od: "Lukasz." <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisal w wiadomosci

    > Zglosic sie na poczte z ksiazeczka oplat i dowodem osbistym
    >
    > 75 lat - zwolnienie od nastepnego miesiaca

    Dziekuje za informacje :)))

    --
    Lukasz.