  • 1. Data: 2003-02-05 11:57:02
    Temat: Nieplacenie sklade ZUS
    Od: a...@i...pl

    Witam,
    prowadze dzialalnosc gospodarcza i gdzies od roku
    ze wzgledu na marna sytuacje gospodarcza nie place skladek zus
    a tylko wysylam deklaracje co miesiac.

    Jakie sankcje z tego tytylu groza poza oczywiscie windykacja naleznosci.
    Skladke place tylko za siebie.
    Bylbym wdzieczny za odpwiedz.

    Pozdrawiam
    Alek

  • 2. Data: 2003-02-05 12:44:02
    Temat: Re: Nieplacenie sklade ZUS
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    a...@i...pl wrote:
    > Jakie sankcje z tego tytylu groza poza oczywiscie windykacja naleznosci.
    > Skladke place tylko za siebie. Bylbym wdzieczny za odpwiedz.

    Do czasu aż Kołodko nie stworzy bojówek, które postawią Cię pod ścianą
    i rozstrzelają - praktycznie nic.
    Spróbują Cię zwindykować, jak jesteś sprytny to bezskutecznie.
    Spróbują Cię zaszantażować udając - bo nie mają takiej możliwości - że chcą
    Cię pozbawić paszportu.
    A po 5 latach - o ile nie wprowadzili już 10 ?? - sprawa się przedawni.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 3. Data: 2003-02-05 12:59:28
    Od: a...@i...pl

> [...]
    > Cię pozbawić paszportu.
    > A po 5 latach - o ile nie wprowadzili już 10 ?? - sprawa się przedawni.

    Pozbawic paszportu? jak i dlaczego na jakiej podstawie.
    A istnieje mozliwosc posadzenia kogos za dlugi wobec zus - ktos mnie straszyl???
    A.

  • 4. Data: 2003-02-05 13:10:49
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    a...@i...pl wrote:
    > Pozbawic paszportu? jak i dlaczego na jakiej podstawie.

    Nie pozbawią, ale wysyłają wniosek o pozbawienie paszportu do urzędu
    wojewódzkiego.

    > A istnieje mozliwosc posadzenia kogos za dlugi wobec zus - ktos mnie straszyl???

    W naszym kraju możesz siedzieć za niewinność - to nie żart - więc czemu by nie? ;(
    Zobowiązania wobec ZUSu otrzymały status zobowiązań podatkowych, ale nie wiem
    jakie
    są tego konsekwencje poza torem ich windykacji. Może ktoś inny się wypowie w
    temacie
    odpowiedzialności karnej wobec zaległości ZUSowych.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 5. Data: 2003-02-05 13:50:59
    Od: a...@i...pl

> [...]
    > temacie
    > odpowiedzialności karnej wobec zaległości ZUSowych.

    Wlasnie jak z tym jest.
    Acha podatki place no ale w zusie zrobil sie dlug
    A.

  • 6. Data: 2003-02-05 19:46:44
    Od: "marcin" <m...@b...com.pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    chcą
    > Cię pozbawić paszportu.
    > A po 5 latach - o ile nie wprowadzili już 10 ?? - sprawa się przedawni.

    No niezupelnie. Wczesniej ZUS wystawi tytul wykonawczy do komornika a tu
    jest juz 10 lat na egzekucję.