  • 21. Data: 2011-03-02 07:44:19
    Temat: Re: Olgierd w TVN
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 20:42:36 +0100, Animka napisał(a):

    > http://www.tvn24.pl/fakty.html

    Jak już dajesz linka to daj do konkretnego materiału.

    http://www.tvn24.pl/2415771,28377,0,0,1,wideo.html
    od 1:25

    Henry

  • 22. Data: 2011-03-02 13:45:24
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 19:24:47 +0100, Mruk napisał(a):

    > Gratulujemy ;)

    Dobry jest ten art. 33a :DDDD
    ".. w razie nie zapłacenia należności i nie okazania dokumentu - ująć
    podróżnego.."

    Zajebisty jest ten spójnik "I" :)))))
    Nie znalzłem tekstu jednolitego tgo nowego babola - podrrzuci ktoś urla?

  • 23. Data: 2011-03-02 14:11:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/2/2011 7:45 AM, Kamil wrote:

> [...]
    >
    > Zajebisty jest ten spójnik "I" :)))))
    > Nie znalzłem tekstu jednolitego tgo nowego babola - podrrzuci ktoś urla?

    i dobrze, że jest "i" bo właśnie o to chodziło.
    jak zapłacisz od ręki to po grzyba im dokumenty, jak masz dowód to nie
    ma podstaw do zatrzymywania tudzież "ujęcia"
    Chodziło o to, żeby usankcjonować trzymanie anonima na siłę, do czasu
    przyjazdu policji, która to jedyna ma prawo legitymować, ewentualnie
    zatrzymać do czasu ustalenia tożsamosci.

    Do tej pory kontrolerzy nie mieli prawa dotknąć gapowicza. Teraz mają
    prawo go nie puścic trzymając za kołnierz.

  • 24. Data: 2011-03-02 18:41:13
    Od: Robert <"spam_usuń_to"@wp.pl>

    Dnia 2 mar o godzinie 15:11, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > i dobrze, że jest "i" bo właśnie o to chodziło.
    > jak zapłacisz od ręki to po grzyba im dokumenty, jak masz dowód to nie
    > ma podstaw do zatrzymywania tudzież "ujęcia"

    No właśnie dlatego powinno być <lub>.
    <i> w tym zdaniu oznacza że muszą być spełnione obydwa warunki, czyli nie
    zapłacenie oraz nie okazanie dokumentu tożsamości.

    --
    Robert

  • 25. Data: 2011-03-02 18:44:24
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-02 19:41, Robert pisze:

> [...]
    > <i> w tym zdaniu oznacza że muszą być spełnione obydwa warunki, czyli nie
    > zapłacenie oraz nie okazanie dokumentu tożsamości.

    Jeżeli zapłacisz - nie ma podstaw do zatrzymania;
    jeżeli okażesz dowód - nie ma podstaw do zatrzymania (spiszą Twoje dane).

    Czy teraz jasne dlaczego jest 'i'? ;)

    --
    spp

  • 26. Data: 2011-03-02 19:22:00
    Od: Robert <"spam_usuń_to"@wp.pl>

    Dnia 2 mar o godzinie 19:44, na pl.soc.prawo, spp napisał(a):

    > Czy teraz jasne dlaczego jest 'i'? ;)

    siur ;)

    --
    Robert

  • 27. Data: 2011-03-03 01:34:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/2/2011 12:41 PM, Robert wrote:

    > No właśnie dlatego powinno być<lub>.
    > <i> w tym zdaniu oznacza że muszą być spełnione obydwa warunki, czyli nie
    > zapłacenie oraz nie okazanie dokumentu tożsamości.

    oczywiście.
    i o to chodzi.
    nie widze podstaw do trzymania mnie za kołnierz, jeśli zapłacę lub dam
    im dowód do ręki.