    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Olgierd w TVN
    Date: Wed, 02 Mar 2011 08:11:12 -0600

    On 3/2/2011 7:45 AM, Kamil wrote:

    > Dobry jest ten art. 33a :DDDD
    > ".. w razie nie zapłacenia należności i nie okazania dokumentu - ująć
    > podróżnego.."
    >
    > Zajebisty jest ten spójnik "I" :)))))
    > Nie znalzłem tekstu jednolitego tgo nowego babola - podrrzuci ktoś urla?

    i dobrze, że jest "i" bo właśnie o to chodziło.
    jak zapłacisz od ręki to po grzyba im dokumenty, jak masz dowód to nie
    ma podstaw do zatrzymywania tudzież "ujęcia"
    Chodziło o to, żeby usankcjonować trzymanie anonima na siłę, do czasu
    przyjazdu policji, która to jedyna ma prawo legitymować, ewentualnie
    zatrzymać do czasu ustalenia tożsamosci.

    Do tej pory kontrolerzy nie mieli prawa dotknąć gapowicza. Teraz mają
    prawo go nie puścic trzymając za kołnierz.