  • From: "WANTED (R)" <n...@n...pl>
    Subject: Okres wypowiedzenia, jak długi?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 12 Oct 2006 00:58:43 +0200

    Witam,
    szykuję się do zmiany pracy i w związku z tym mam pytanie.
    Mam umowę na czas nieokreślony, pracuję w tej firmie ponad 3 lata
    (wcześniej w różnych innych 7 lat) i teraz jedni mówią, że okres
    wypowiedzenia to 1 miesiąc, inni że 3 miesiące.
    No dobra, 1 miesiąc to ok, ale 3 miesiące? Mało który nowy pracodawca
    będzie chciał czekać aż tyle na pracownika (zdarza się oczywiście ale
    sporadycznie). Czy można to wtedy jakoś skrócić? (druczkiem L4? ;)

    Aaaa i jak to jest z tym podaniem o rozwiązanie umowy? Ktoś
    powiedział, że muszę złożyć przed ostatnim dniem października, aby
    umowa została rozwiązana z ostatnim dniem listopada. W środku miesiąca
    jeśli złożę, to i tak liczy się okres do końca następnego miesiąca.
    Nie może być rozwiązana umowa np. 20.XI.2006 jeśli podanie złożę
    19.X.2006?

    --
    WANTED