  • 1. Data: 2007-05-11 12:30:08
    Temat: Anulowanie umowy kupna-sprzedaży auta
    Od: radosc <r...@g...com>

    Witajcie, mam pewien problem, otóż sprowadziłem autko ze Szwajcarii,
    klasyka, jednak kilka dni później znalazłem auto tańsze i w lepszym
    stanie (ten sam model) również w Szwajcarii i szybko kupiłem,
    potrzebowałem tylko jednego auta wiec odsprzedałem to pierwsze
    znajomemu po odprawie niemiecko szwajcarskiej i opłacie akcyzowej w
    PL. Chciał on zarejestrować auto jednak jego urząd robi problemy w
    związku z tym chcielibyśmy anulować umowę kupna sprzedaży (pcc już
    złożone i opłacone) i zarejestrować auto w moim urzędzie a następnie
    spisać ponownie umowę już normalną. Czy jest to możliwe? Jak do tego
    podejść? Jaki wzrór tej umowy i co trzeba złożyć w Urzędzie Skarbowym
    aby to odkręcić?

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2007-05-14 09:48:44
    Temat: Re: Anulowanie umowy kupna-sprzedaży auta
    Od: radosc <r...@g...com>

    On 11 Maj, 14:30, radosc <r...@g...com> wrote:
    > Witajcie, mam pewien problem, otóż sprowadziłem autko ze Szwajcarii,
    > klasyka, jednak kilka dni później znalazłem auto tańsze i w lepszym

    Jakaś dobra dusza podpowie?
    Pozdrawiam!