  • 41. Data: 2022-01-04 14:50:07
    Temat: Re: Oko.press "pyta": Czy izraelski Pegasus mieści się w ramach demokratycznego państwa prawa?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jan 2022 14:35:54 +0100, Olin wrote:

    > Jaki problem zaadresować ręcznie?

    Przy milionie klientow to jest pewien problem.

    Ale na jaki adres - taki, jaki komputer wyswietli ?

    > Samo wezwanie można było wystukać na maszynie.

    Ba, niektore nawet mogly byc sterowane z komputera :-)

    J.

  • 42. Data: 2022-01-04 15:16:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 4 Jan 2022 14:50:07 +0100, J.F napisał(a):

    > Przy milionie klientow to jest pewien problem.
    > Ale na jaki adres - taki, jaki komputer wyswietli ?

    Tak, to były ciężkie czasy. Nie dało się wysłać ani wezwania, ani rachunku.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 43. Data: 2022-01-04 15:35:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jan 2022 15:16:29 +0100, Olin wrote:

    > Tak, to były ciężkie czasy. Nie dało się wysłać ani wezwania, ani rachunku.

    Telefonow bylo mniej, to i wyslac latwiej :-)
    Lokalny oddzial wysylal, to i mniej rachunkow :-)

    A poza tym - widac jakis problem, skoro zatrudnili komputery :-)

    A jak nie pamietasz, to kiedys byla instucja inkasenta - chodzil po
    domach, spisywal liczniki, przyjmowal zaplate.
    Zadnych rachunkow, faktur ..

    J.

  • 44. Data: 2022-01-04 17:51:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F napisał(a) :

    > A jak klient nie zaplaci, to gdzie wyslesz wezwanie - na ulicę
    > Sadową, czy Sądową?

    A może na ulicę Sadowa? ;-)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Bernard_D._Sadow

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 45. Data: 2022-01-04 18:04:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Jan 2022 17:51:43 +0100, Zbynek Ltd. wrote:

    > A może na ulicę Sadowa? ;-)
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Bernard_D._Sadow

    A to wyzszy poziom nawigacji, ktory zdarza sie juz dzis.
    We Wroclawiu lepiej nie pomylic ul. Piłsudskiego
    z pl. Piłsudskiego.
    Ul. Cybulskiego ze skwerem Cybulskiego - zresza ulica Wojciecha, a
    skwer Zbyszka.

    Na googla tez lepiej uważać, choć znacznie sie poprawił.

    J.

  • 46. Data: 2022-01-08 08:11:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.01.2022 o 17:51, Zbynek Ltd. pisze:

    > A może na ulicę Sadowa? ;-)
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Bernard_D._Sadow

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Niko%C5%82aj_Dworcow

    https://www.radiokrakow.pl/aktualnosci/krakow/dekomu
    nizacyjny-absurd-w-krakowie-ulica-dworcowa-wziela-na
    zwe-od-radzieckiego-pisarza/

    schodow, trybow, jeżow, kałasznikow;)

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2022-01-08 12:34:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >https://www.radiokrakow.pl/aktualnosci/krakow/dekom
    unizacyjny-absurd-w-krakowie-ulica-dworcowa-wziela-n

    Ale ale ... jak sie ta ulica nazywala przed 1925r, bo nie chyba nie
    byl to rok dotarcia kolei do Krakowa?

    P.S. w wojskowych radiostacjach wzoru radzieckiego byla "antena
    kulikowa".
    I ja sie nigdy nie dowiedzialem, czy ona zrobiona z kulików, czy
    wymyslil ją Kulikow.
    Antena byla zrobiona z takich malych "szpulek", z drutem w srodku,
    jak sie drut naciagnelo, to antena stala, jak sie zwolnilo, to mozna
    bylo zwinąc.

    PPS. A jednak Kulikow
    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%
    B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%9A%D1%83%D0%BB%D0%B8%D0%BA%
    D0%BE%D0%B2%D0%B0

    J.

  • 48. Data: 2022-01-08 13:11:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2022 o 12:34, J.F. pisze:

    nizacyjny-absurd-w-krakowie-ulica-dworcowa-wziela-na
    zwe-od-radzieckiego-pisarza/

    > Ale ale ... jak sie ta ulica nazywala przed 1925r, bo nie chyba nie byl
    > to rok dotarcia kolei do Krakowa?

    Przecież to sobie studenty jaja robiły i pisiorów wkręciły że dworcow to
    komuch:P A w warszawie to jest ulica Jeżowa:P

> [...]
    >
    > PPS. A jednak Kulikow
    > https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%
    B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%9A%D1%83%D0%BB%D0%B8%D0%BA%

    Ruscy to naród wynalazców. Skrzynka stalowa, klatka schodowa, mapa
    drogowa, kulka łożyskowa. A co nie wynależli sami to u niemca na strychu.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 49. Data: 2022-01-08 23:54:39
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

> [...]
    >

    > Ruscy to naród wynalazców. Skrzynka stalowa, klatka schodowa, mapa
    > drogowa, kulka łożyskowa. A co nie wynależli sami to u niemca na strychu.

    Ale wbrew powszechnej opinii szafy nie wymyślił Trzydrzwiow
    https://youtu.be/-g0wBh_6JQk

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 50. Data: 2022-01-09 08:42:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2022 o 23:54, Zbynek Ltd. pisze:

    > Ale wbrew powszechnej opinii szafy nie wymyślił Trzydrzwiow
    > https://youtu.be/-g0wBh_6JQk

    I może jeszcze technologii budowy mniej obciążonych, lokalnych dróg nie
    wymyślił powiatow?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.