  • 11. Data: 2006-08-13 07:08:11
    Temat: Re: Ojciec, glowny najemca, alkoholik, terrorysta...
    Od: "anonim" <a...@o...pl>

    >> O zarty nie prosilem.
    >
    > I co z tego?

    Bo sprawa z pewnoscia nie jest smieszna i domyslam sie, ze dlugo jeszcze nie
    bedzie...

  • 12. Data: 2006-08-13 07:10:20
    Od: "anonim" <a...@o...pl>

    Spoldzielcze niewlasnosciowe, mysle ze wystarczy...

  • 13. Data: 2006-08-13 12:45:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    anonim wrote:

    > Spoldzielcze niewlasnosciowe, mysle ze wystarczy...

    Nie. Bo wtedy może być lokatorskie, ale jeszcze teoretycznie
    spółdzielnia może komuś lokal wynajmować.

    Ale skoro nie jest własnościowe, to plusik jest taki, że wkład
    lokatorski sie dziedziczy, ale np. komornik lokatorskiego mieszkania nie
    może zająć.

    A w przypadku wynajmu i tak się nic nie dziedziczy, więc tym bardziej
    nie ma czego zajmować (i wtedy zdecydowanie spadek odrzucić w całości).

  • 14. Data: 2006-08-13 15:12:12
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jotte napisał(a):
    > Tyle to ja od dawna wiem. Przed sądem jest taniej, ale dłużej - to pewne.

    przed sądem jest teraz 50 zł, więc nie wiem czy nadal taniej

    KG

  • 15. Data: 2006-08-13 15:12:58
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jotte napisał(a):
    > Komu? Sąsiadowi?

    o kontekście słyszałeś?

    KG

  • 16. Data: 2006-08-13 15:24:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ebnfiv$ev9$2@inews.gazeta.pl kam <#k...@w...pl#>
    pisze:

    > o kontekście słyszałeś?
    Po prostu zazwyczaj nie chce mi się domyślać co miał na myśli autor kiepsko
    złożonej pod względem gramatycznym i logicznym wypowiedzi.

    Jotte

  • 17. Data: 2006-08-13 15:33:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ebnfhh$ev9$1@inews.gazeta.pl kam <#k...@w...pl#>
    pisze:

    > przed sądem jest teraz 50 zł,
    Jest to opłata niezależna od wartości spadku.

    > więc nie wiem czy nadal taniej
    Nie czuję się odpowiedzialny za ten stan rzeczy.
    Za proste oświadczenie woli - zrzeczenie się części spadku notariusz
    zawinszował sobie stawkę w %(!!!) od wartości tej części. W moim przypadku
    wyniosło to ponad 1000 (tysiąc) zł.

    Jotte

  • 18. Data: 2006-08-13 15:58:52
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jotte napisał(a):
    > Za proste oświadczenie woli - zrzeczenie się części spadku notariusz
    > zawinszował sobie stawkę w %(!!!) od wartości tej części. W moim
    > przypadku wyniosło to ponad 1000 (tysiąc) zł.

    zrzeczenie się (dziedziczenia? części spadku?) czy odrzucenie?
    bo za odrzucenie taksa notarialna też jest niezależna od wartości i
    wynosi 20 zł - §8 rozporządzenia w sprawie maksymalnych stawek taksy
    notarialnej

    KG

  • 19. Data: 2006-08-13 16:49:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ebni92$nk3$1@inews.gazeta.pl kam <#k...@w...pl#>
    pisze:

    > za odrzucenie taksa notarialna też jest niezależna od wartości i wynosi 20
    > zł - §8 rozporządzenia w sprawie maksymalnych stawek taksy notarialnej
    Jestem zdumiony, faktycznie może być taniej (chyba, że spadkobierców jest
    więcej niż dwóch i podzielą się kosztami postępowania przed sądem). Ale nie
    martwię się o notariuszy, z pewnością odbiją sobie na takich sprawach jak
    choćby moja.

    Jotte

  • 20. Data: 2006-08-13 17:30:25
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jotte napisał(a):
    > Jestem zdumiony, faktycznie może być taniej (chyba, że spadkobierców
    > jest więcej niż dwóch i podzielą się kosztami postępowania przed sądem).

    nie bardzo jest czym się dzielić, bo 50 zł jest od każdego złożonego
    oświadczenia, a więc od każdej osoby

    > Ale nie martwię się o notariuszy, z pewnością odbiją sobie na takich
    > sprawach jak choćby moja.

    też bym się nie martwił ;)

    KG