  • 1. Data: 2006-08-12 18:02:59
    Temat: Prawo o ruchu drogowym, rowery, ustawa o ochr przyrody
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Na zdjęciach widać, że rowerzyści nie przestrzegają znaku B-1:
    http://grupy.3mam.net/warszawa-poludniowa/zakaz-wjaz
    du-rowerow.html

    Dodatkowo:

    USTAWA
    z dnia 16 kwietnia 2004 r.
    o ochronie przyrody

    Art. 15.
    1. W parkach narodowych oraz w rezerwatach przyrody zabrania się:

    15) ruchu pieszego, rowerowego, narciarskiego i jazdy konnej wierzchem, z
    wyjątkiem
    szlaków i tras narciarskich wyznaczonych przez dyrektora parku narodowego,
    a w rezerwacie przyrody - przez organ uznający obszar za rezerwat
    przyrody;

    3. Minister właściwy do spraw środowiska może zezwolić na odstępstwa od
    zakazów,
    o których mowa w ust. 1, jeżeli jest to uzasadnione potrzebą ochrony
    przyrody,
    wykonywaniem badań naukowych, celami edukacyjnymi, kulturowymi,
    turystycznymi, rekreacyjnymi i sportowymi, celami kultu religijnego lub
    realizacją
    inwestycji liniowych celu publicznego w przypadku braku rozwiązań
    alternatywnych,
    pod warunkiem przeprowadzenia przez inwestora działań kompensujących
    utratę wartości przyrodniczych danego obszaru.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2006-08-12 18:12:59
    Od: "anonim" <a...@o...pl>

    W czym problem, ze ludzie zamiast wsiadac do aut i truc srodowisko wsiadaja
    na siodelko i poprawiaja sobie tezyzne fizyczna ??? chyba ze krzywde czynie,
    ale nie zauwazylem na fotkach, aby taki cel mieli.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-08-12 20:18:17
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Aug 2006 20:12:59 +0200, anonim napisał(a):

    > W czym problem, ze ludzie zamiast wsiadac do aut i truc srodowisko wsiadaja
    > na siodelko i poprawiaja sobie tezyzne fizyczna ??? chyba ze krzywde czynie,
    > ale nie zauwazylem na fotkach, aby taki cel mieli.

    Problemu nie ma, tylko nie ma informacji, czy na rowerze można czy nie
    można, rozumiem zakaz wjazdu do Puszczy Białowieskiej, do rezerwatów
    ścisłych Kampinoskiego PN, a tu postawili zakaz ruchu i zadowoleni, a
    ludzie i tak wjeżdżają

  • 4. Data: 2006-08-12 20:23:06
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 12-08-2006 o 20:02:59 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > wyjątkiem
    > szlaków i tras narciarskich wyznaczonych przez dyrektora parku

    Czy ja dobrze rozumiem, ze po wyznaczonych trasach narciarskich mozna
    jezdzic konno i rowerami? Ja wiem co tam mialo byc ... pytam o to co tu
    jest napisane.

    PS: znak ten oznacza rowniez zakaz ruchu dla kolumny pieszych ... a to
    moze byc np. ojciec z dzieckiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 5. Data: 2006-08-12 20:26:36
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 12-08-2006 o 22:18:17 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > można, rozumiem zakaz wjazdu do Puszczy Białowieskiej, do rezerwatów
    > ścisłych Kampinoskiego PN, a tu postawili zakaz ruchu i zadowoleni, a

    Jest informacja - nie mozna. Mowi o tym wlasnie znak B-1. Rower jest
    pojazdem. A znak zabrania ruchu pojazdow w obu kierunkach ... cokolwiek to
    znaczy. Dlaczego mam watpliwosci? Dowcip mi sie przypomina:

    Babcia pyta studenta fizyki:
    - na dworzec to w tym kierunku?
    - tak prosze pani
    babcia odchodzi a student pod nosem:
    - kierunek dobry tylko zwrot przeciwny.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 6. Data: 2006-08-13 11:46:02
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Sat, 12 Aug 2006 22:23:06 +0200, Jasko Bartnik napisał(a):

> [...]
    > jest napisane.
    >
    > PS: znak ten oznacza rowniez zakaz ruchu dla kolumny pieszych ... a to

    ten znak "oznacza" ,że jakiś głupek stawia znaki, których znaczenia nie
    zna i nie rozumie. Tutaj to jeszcze nic, gorzej gdy taki mądrala poustawia
    znaki w miejscach faktycznego ruchu.

    akala