    From: "Aneta" <a...@c...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ogrodzenie na służebności
    Date: Mon, 15 Nov 2004 10:36:01 +0100

    Witam
    Jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami 2 działek, połozonych jedna za drugą.
    Pierwsza posiada bezpośredni dostęp do drogi, druga nie.
    Działka pierwsza jest obciążona służebnością pasa 2 metrów wzdłuż granicy na
    rzecz sąsiedniej działki.
    Dwie sasiednie działki są ułozone analogicznie, i podobnie pierwsza działka
    sąsiadki jest służebna względem mojej drugiej.
    Nie w złej wierze (nie mogę napisac też że w dobrej), po ustnym uzgodnieniu
    z sąsiadem postawiliśmy ogrodzenia wzdłuż granicy, a więc na służebności.
    W tzw. międzyczasie sąsiedztwo zmieniło zdanie i nakazało nam rozebranie
    ogrodzenia.

    Moje pytanie:
    Co nam grozi za postawienie ogrodzenia??
    Jakie są szanse na zniesienie służebności??
    Niestety nie mam możliwości dogadania się lub ew. odkupienia tego prawa.

    AS